کد مطلب: 

241191

مرگ وحشتناک پسر جوان تهرانی در خانه زن ماساژور

مردی جوان هنگام فرار از پنجره اتاق زن ماساژور به پایین سقوط کرد و جانش را از دست داد.
مرگ وحشتناک پسر جوان تهرانی در خانه زن ماساژور

به گزارش رکنا، ساعت ۱۶:۲۲ سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۰۳ گاندی از مرگ مشکوک مرد جوانی باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند.

تیم جنایی در محل حادثه داخل تراس طبقه اول برج مسکونی به نام شاهرخ در حوالی خیابان جردن با جسد مرد ۳۳ ساله‌ای به نام آرشام روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت، از پنجره طبقه هشتم این برج به پایین سقوط کرده و جان باخته است. تحقیقات کارآگاهان نشان داد، صاحب طبقه هشتم برج شاهرخ، زن جوانی به نام شراره است که محل زندگی‌اش را پاتوق افراد خلافکار قرار داده، به همین خاطر مأموران پلیس امنیت با دستور قاضی دادسرای ناحیه ۳۸ برای دستگیری صاحبخانه به طبقه هشتم می‌روند که آرشام از ترس مأموران پلیس قصد فرار از پنجره را داشته که به پایین سقوط می‌کند.

یکی از مأموران پلیس در توضیح حادثه گفت: مدتی است شراره در اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی تبلیغ ماساژ درمانی می‌کند و همچنین صفحـــه اختصاصی درباره ماساژ درمانی در اینستاگرام دارد که از این طریق با مشتریانش ارتباط می‌گرفت و آن‌ها را برای ماساژ درمانی به خانه‌اش دعوت می‌کرد. ما در تحقیقات و بررسی‌های میدانی بعدی دریافتیم که شراره به بهانه ماساژ درمانی خانه‌اش را مرکز فساد و پاتوق افراد خلافکار کرده است، به طوری که مشکلاتی را برای ساکنان برج به‌وجود آورده بود. از طرفی هم گزارش‌های زیادی از شهروندان و ساکنان برج به پلیس رسید که همگی حکایت از این داشت، افراد زیادی به این خانه به بهانه ماساژ درمانی رفت‌و‌آمد دارند.

پس از تحقیقات تکمیلی بازپرس دادسرای ناحیه ۳۸ دستور دستگیری متهم را صادر کرد که یکی از مأموران پلیس در نقش مشتری با شراره قرار ملاقات گذاشت. بنابراین با چند مأمور پلیس راهی این خانه فساد شدیم و ابتدا مأموری که نقش مشتری را بازی می‌کرد، زنگ خانه شراره را زد و او نیز در را باز کرد و ما هم وارد خانه شدیم و متهم را دستبند زدیم. در همین لحظه ما متوجه صدایی از داخل یکی از اتاق‌ها شدیم و برای پیگیری موضوع خواستیم در اتاق را باز کنیم که متوجه شدیم، در اتاق از پشت قفل است که ناگهان صدای مهیبی به گوشمان رسید. وی ادامه داد: پس از شنیدن صدای مهیب با دستور قاضی در را تخریب کردیم که دیدیم پنجره اتاق باز و مردی هم به تراس طبقه اول سقوط کرده است. در ادامه ما موضوع را به کارآگاهان جنایی اعلام کردیم.

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی بازپرس ویژه قتل از شراره تحقیق کرد. وی در ادعایی گفت: چندسالی است در زمینه ماساژ درمانی فعالیت دارم و به همین خاطر برای تبلیغ کارم صفحه خصوصی در اینستاگرام دارم که از این طریق مشتریانم را جذب می‌کردم. چند روز قبل آرشام از طریق اینستاگرام با من آشنا شد و وقت ماساژ درمانی گرفت و ساعتی قبل برای ماساژ درمانی به خانه‌ام آمد تا اینکه صدای در خانه‌ام نواخته شد. من ابتدا فکر کردم یکی از مشتریانم پشت در است، اما وقتی در را باز کردم دیدم مأموران پلیس هستند که آرشام از ترس در اتاق را از پشت قفل کرد و می‌خواست از طریق پنجره اتاق به پشت‌بام فرار کند که به پایین سقوط کرد. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه متهم به دستور بازپرس برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-06 23:59

افزودن دیدگاه جدید