کد مطلب: 

241049

دسیسه شیطانی امیر برای زنان باحجاب

فردی به نام امیر که خود را خبرنگار معرفی می کرد به دام افتاد و لب به اعتراف گشود.
به گزارش رکنا، این فرد خبرنگارنما که از قضا متاهل و دارای فرزند می باشد، مدت هاست با ظاهرسازی از طریق چهره ای موجه و معرفی خود به عنوان فردی با گرایشات مذهبی و با نام جعلی "امیر"، با شناسایی بانوان کارمند و محجبه به اغفال آنان پرداخته و با دادن وعده ازدو

به گزارش رکنا، این فرد خبرنگارنما که از قضا متاهل و دارای فرزند می باشد، مدت هاست با ظاهرسازی از طریق چهره ای موجه و معرفی خود به عنوان فردی با گرایشات مذهبی و با نام جعلی "امیر"، با شناسایی بانوان کارمند و محجبه به اغفال آنان پرداخته و با دادن وعده ازدواج، از آن ها مبالغ مختلفی را تحت عناوینی همچون خرید مایحتاج عروسی و ... دریافت و سپس متواری می شود. این در حالی است که بسیاری از این بانوان به خاطر حفظ آبروی خود و نگرانی از برملا شدن رابطه شان نزد خانواده از پیگیری و شکایت از این فرد کلاهبردار خودداری می کرده اند.

خوشبختانه طی روزهای گذشته و با شکایت چند تن از مالباختگان، این کلاهبردار خبرنگارنما به دام افتاده و هم اکنون پرونده وی با بیش از هشت شاکی در دادسرا مفتوح است. این در حالی است که دو تن از بانوانی که قصد شکایت از این فرد را داشتند، با دریافت مبالغی که توسط این فرد از آنان کلاهبرداری شده بود، از ثبت شکایت خود صرف نظر کرده اند.

البته شاکیان پرونده تنها محدود به بانوان نمی شود و برخی آقایان که در بین آن ها نام های آشنایی هم به چشم می خورد، از این فرد به اتهام کلاهبرداری و تهدید شکایت کرده اند.

گفتنی است این خبرنگارنما چندی پیش و به علت عدم دریافت پول، در حالی اقدام به تخریب یکی از کاندیداهای اصولگرا نموده بود که خودش در دوره قبلی انتخابات یکی از فعالین ستاد انتخاباتی این کاندیدا بود. وی حتی پس از نشست با این کاندیدای اصولگرا، تصویر این نشست را با متنی که تلویحا عذرخواهی کاندیدای اصولگرا از او محسوب می شد، در فضای مجازی منتشر کرده تا از این طریق مثلا قدرت خود را به رخ سایر کاندیداها بکشاند و به آنان این پیغام را بدهد که در صورتی که تسلیم خواسته های مالی او نشوند، در ایام انتخابات به بدترین شکل ممکن به تخریب آنان خواهد پرداخت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-03 00:01

افزودن دیدگاه جدید