کد مطلب: 

240748

مجیدی: AFC نمی‌تواند هواداران مان را نادیده بگیرد

سرمربی استقلال می گوید دلیل قانع کننده ای برای بازی این تیم در خارج از ایران وجود ندارد.
مجیدی: AFC نمی‌تواند هواداران مان را نادیده بگیرد

به گزارش ایران پژواک، تیم فوتبال استقلال فردا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا فردا در امارات به مصاف الکویت می رود. فرهاد مجیدی با حضور در نشست خبری قبل از این بازی پاسخ خبرنگاران را داد:

چرا نباید میزبان باشیم؟

قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم یک نکته بگویم، هنوز برای خودم و بازیکنانم دلیل قانع کننده ای برای گرفته شدن میزبانی از ایران وجود ندارد و نمی دانم چرا ما نباید این بازی را در تهران برگزار  کنیم؟ شعار ای اف سی صلح و دوستی و بازی برابر است اما من هنوز دلیل قانع کننده ای برای این تصمیم پیدا نمی کنم. با این حال به این نظر احترام می گذاریم و تلاش می کنیم در این دیدار موفق شویم.

ای اف سی نمی تواند هواداران ما را نادیده بگیرد

استقلال با تیم های هم گروه خود فرق دارد. ما دو بار قهرمان آسیا شدیم و تفاوت ما این است که اگر تیم های هم گروه در کشورهای مختلف بازی کنن، همیشه استادیوم خالی است اما ما بهترین تماشاگران را داریم و همیشه حداقل 50 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند. من دوستان خوب اماراتی و قطری دارم و آنها همیشه از خاطرات خوب آزادی صحبت می کنند. کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد و امروز اگر اینجا هستیم به دلیل هواداران است.

تیم ما آماده است

در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم. چند جلسه به دلیل برف تمرین نداشتیم اما تیم آماده است و بازیکنان انگیزه زیادی برای این دیدار دارند و امیدوارم با برد بازی را به اتمام برسانیم.

تاخیر 8 ساعته در پرواز؟

هر چیزی که بوده، گذشته است و ما اکنون اینجا هستیم و به بازی فردا فکر می کنیم.از فدراسیون فوتبال امارات تشکر می کنم که امروز در فرودگاه و مسیر حضور در هتل میزبانی خوبی از ما داشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-01-24 19:50

افزودن دیدگاه جدید