کد مطلب: 

240638

پرسپولیس یحیی هم حریف نفت مسجد سلیمان نشد

دیدار دوستانه پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
دیدار دوستانه پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرسپولیس در ادامه روند آماده سازی خود در نیم فصل به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این بازی با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید. پرسپولیس در نیمه نخست با ترکیب بی

به گزارش سیتنا، پرسپولیس در ادامه روند آماده سازی خود در نیم فصل به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این بازی با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید. پرسپولیس در نیمه نخست با ترکیب بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا وارد میدان شد.

نفت مسجدسلیمان هم با این ترکیب بازی را آغاز کرد: سوشا مکانی، مجید عیدی، حامد نورمحمدی، سعید کریمی، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، میثم نقی زاده، سجاد جعفری، صادق صادقی، عماد میرجوان و حسین ایراهیمی.

در این بازی ابتدا نفت در دقیقه ۸ به وسیله پیام ملکیان به گل رسید. در دقیقه ۳۵ نیز وحید امیری روی پاس عمقی ترابی و در موقعیت تک به تک با سوشا مکانی گل تساوی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم پرسپولیس با ترکیب رادوشِویچ، کنعانی‌زادگان، احسان حسینی، محمد نادری، محمد حسینی، محسن ربیع خواه، سعید حسین‌پور، بشار رسن، امید عالیشاه، مهدی عبدی و امیر روستایی وارد زمین شد.

پرسپولیس در نیم فصل اول در تهران مقابل نفت مسجدسلیمان با یک گل شکست خورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-01-20 18:10

افزودن دیدگاه جدید