کد مطلب: 

240570

فرهاد و نیم فصل هیجان انگیز با کت شلوار ایتالیایی

با گذشت حدود 10 روز از آغاز تمرینات استقلال و البته برگزاری دو بازی دوستانه حالا کمی بهتر می شود استقلالِ مدل فرهاد مجیدی را ارزیابی کرد.
فرهاد و نیم فصل هیجان انگیز با کت شلوار ایتالیایی

به گزارش ایران پژواک، بعد از سه هفته حرف و حدیث در مورد بازگشت به کار آندره آ استراماچونی، تصمیم نهایی برای این شد که با این مربی ایتاالیایی قطع همکاری شود تا فرهاد مجیدی این بار با قراردادی یک سال و نیمه هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

اما حالا و بعد از برگزاری دو بازی دوستانه فرهاد مجیدی اهداف تاکتیکی خود را رفته رفته به نمایش گذاشته است، اهدافی که به نظر به تیمی که استراماچونی ساخته بود بسیار نزدیک است او در تلاش است با همان سیستم سرمربی ایتالیایی در نیم فصل دوم حاضر شود.

* آبی ها با همان 2-5-3 بازی می کنند
استقلال در دو بازی دوستانه برابر امیدهای باشگاه و داماش تهران با سیستم 2-5-3 در زمین حاضر شده است، سیستمی که برای اولین بار استراماچونی آن را از هفته چهارم و روز دربی در استقلال اجرا کرد و حالا مجیدی می خواهد آن را ادامه بدهد. البته گفته می شود مجیدی برخلاف استراماچونی دوست دارد یکی از مدافعان جلوزن تیمش چپ پا باشد و در این بین قرار است آبی ها یک بازیکن خارجی به خدمت بگیرند.

* میلیسیچ لکیچ مغز متفکر استقلال
لکیچ در دو روزی که به کادرفنی آبی ها اضافه شده است توانسته نقش مهمی در کادرفنی آبی ها برعهده بگیرد.
او طراح تمرینات استقلال است و در جریان بازی دوستانه امروز هم توصیه هایی در مورد بهتر اجرا شدن سیستم 2-5-3 به فرهاد مجیدی انجام داد. به نظر می رسد نقش لکیچ باتجربه که سابقه ای طولانی در فوتبال اروپا داشته، در موفقیت استقلال در نیم فصل دوم بسیار مهم است چراکه او نزدیک ترین فرد به فرهاد مجیدی خواهد بود.

* ناآمادگی بالاترین مشکل استقلال
مهمترین تفاوت استقلال با تیمی که در نیم فصل اول بازی می کرد، ناآماده بودن بازیکنان این تیم است، بازیکنان این تیم به دلیل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی استراحتی بیش از حد مجاز داشته اند و به همین دلیل هم اکنون بدن هایشان در اوج آمادگی نیست. با این شرایط مجیدی تا شروع لیگ کار سختی برای آماده کردن تیمش دارد و باید دید او به همراه علی ربانی، مربی بدنسازش چطور از پس این کار بر می آید.

* بلاتکلیفی که همه را اذیت می کند
بازی های استقلال بیشتر از هر تیم دیگری به تعویق افتاده است. در روزهای گذشته بازی این تیم برابر فولاد به دلیل اردوی تیم امید لغو شد، بازی با سپاهان به دلیل آلودگی هوا با همین وضعیت روبرو شد، بازی با فولاد که قرار بود بعد از تعطیلات برگزار شود دوباره به تعویق افتاد و حالا بازی این تیم برابر الکویت در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم سرنوشتی مبهم دارد.
این موضوع باعث شده فرهاد مجیدی نتواند برنامه ریزی درستی در تعطیلات داشته باشد و شاید به همین دلیل هم هست که این تیم تاکنون بازی های دوستانه کمی برگزار کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-01-18 23:09

افزودن دیدگاه جدید