کد مطلب: 

240476

نامجومطلق: به فکر آسیا هستیم نه پرسپولیس

مربی جدید تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: هدفم کمک به استقلال است. تیمی که جوانی‌ام را در آن گذاشتم و قهرمانی آسیا را جشن گرفتم.
نامجومطلق: به فکر آسیا هستیم نه پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، بعد از ۱۰ سال دوباره مجید نامجومطلق و دوباره استقلال. دوباره نیمکت آبی‌ها و دوباره هیاهو. همه این‌ها توصیف مردی است که در تمام این سال‌ها از حاشیه دور بود، اما با صراحت و صداقت حرف‌هایش را می‌زد. شاید به خاطر همین خصوصیات بود که فرهاد مجیدی تأکید داشت نامجومطلق را کنار خود داشته باشد و در نهایت هم همین اتفاق افتاد. پس از ثبت قرارداد آقامجید در هیئت فوتبال با مربی خوشنام استقلال گپ زدیم.

بازگشت دوباره به استقلال بعد از ۱۰ سال و عقد قرارداد پس از چند روز تمرین دادن این تیم چه حال و هوایی داشت؟
هدفم کمک به استقلال است. تیمی که جوانی‌ام را در آن گذاشتم و قهرمانی آسیا را جشن گرفتم. در تمام این سال‌هایی که در استقلال نبودم حامی این تیم بودم. خودتان شاهد بودید طی روز‌هایی که استارت زده‌ایم هیچ مصاحبه‌ای نکردم تا کار روال قانونی‌اش را طی کند و ابتدا قراردادم را ثبت کنم. آقای مجیدی مربی جوانی است که صادقانه پای کار آمده و قبول مسئولیت کرده است؛ به همین خاطر صادقانه در کنارش هستم و امیدوارم موفق شویم. امیدوارم بتوانیم مسیر خوب استراماچونی را ادامه دهیم و به رغم دشواری راه، باعث خرسندی هواداران شویم.

راستی یادتان می‌آید اولین قراردادتان با استقلال را چه سالی بستید؟
بله، سال ۱۳۶۴ بود. حدود ۳۵ سال قبل بود. یادش بخیر. البته آن زمان قرارداد به این شکل نبود بلکه هر کس هفته اول در جام باشگاه‌های تهران برای هر تیمی بازی می‌کرد، کارت بازی‌اش برای همان تیم صادر می‌شد و تا آخر فصل همانجا می‌ماند.

لغو بازی با فولاد اتفاق خوبی برای استقلال بود، درست است؟
ما دیر شروع کردیم و به خاطر شرایط بلاتکلیف استقلال نگران دیر شروع کردن تمرینات و نرسیدن بازیکنان به فرم ایده‌آل بودیم. همین شیخ دیاباته تازه ۲ روز است که برگشته. در حال جذب بازیکنان خارجی هم هستیم یا برای بازی با فولاد نگران عدم آمادگی بچه‌ها بودیم. البته دوستان در فولاد هم ۳ بازیکن در تیم امید دارند و به همین خاطر تعویق بازی به نفع هر دو تیم بود.

بنابراین کارتان از پلی‌آف آسیا شروع می‌شود؟
بله. اولین پلی‌آف خیلی مهم است، ولی مهم‌تر از آن، تقابل در پلی‌آف دوم مقابل الریان قطر است که خودش حکم یک فینال را دارد، چون اگر ببریم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان می‌رسیم.

از بازیکنان جذب شده راضی هستید؟
قطعاً این نفرات می‌توانند به تیم کمک کنند، چون با مطالعه جذب می‌شوند. ما بازیکنان خیلی خوبی هم از فصل قبل داریم و این جمع با جذب مهره‌های جدید بهتر می‌شود. البته اگر میلیچ برگردد، قطعاً کامل می‌شویم.

با وجود پلی‌آف، خیلی‌ها می‌گویند پیروزی در شهرآورد خیال مربیان استقلال و هواداران را تا آخر فصل راحت می‌کند، این را قبول دارید؟
همه رقبا مهم هستند و محترم. قطعاً جدال با پرسپولیس نیز اهمیت بالایی دارد، ولی سیاست ما این است که ضمن توجه به تمام رقبا بازی به بازی جلو برویم. الان به فکر پلی‌آف هستیم نه بازی هفدهم بهمن مقابل پرسپولیس.

مهدی قائدی با روحیه بسیار خوبی به تیم امید رفت، ولی حالا با روحیه خراب از تایلند برمی‌گردد. او را چطوری ریکاوری می‌کنید؟
قطعاً اگر مهدی روحیه‌اش خراب شده باشد، او را به شرایط ایده‌آل برمی‌گردانیم. مهدی حتماً می‌تواند به استقلال کمک کند و کادر فنی هم روحیه بازیکنان را فوق‌العاده مد نظر قرار می‌دهند.

و به عنوان سؤال آخر؛ دوباره روی نیمکتی می‌نشینید که زمانی منصورخان و ناصرخان روی آن می‌نشستند و هر دو هم شما را خیلی دوست داشتند. دلتان برای آن‌ها تنگ نشده؟
صد درصد دلم برای‌شان تنگ شده. مگر می‌شود تنگ نشده باشد. اعتبار استقلال با نام این بزرگان عجین شده است و مردم هنوز هم آن‌ها را دوست دارند. امیدوارم ما جانشین خوبی برای این عزیزان باشیم. روح همه رفتگان شاد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-01-15 15:26

افزودن دیدگاه جدید