کد مطلب: 

239894

پشت پرده عصبانیت دوباره استراماچونی

استراماچونی مدعی است از آنجایی که همچنان مفاد بند‌های مذاکره، متن نامه‌ها و موضوع پیش شرط‌ها قبل از توافق لو می‌رود، مذاکره انجام شده در دوحه را به رسمیت نمی‌شناسد.
پشت پرده عصبانیت دوباره استراماچونی

به گزارش خبرورزشی، آندره‌آ استراماچونی دقایق کوتاهی بعد از ساعت دوازده نیمه شب، با ارسال یک ایمیل بلندبالا ضمن انتقاد از لحن طلبکارانه ضرب‌الاجل و ایمیل غروب باشگاه، اعلام کرد چون همچنان مفاد بند‌های مذاکره، متن نامه‌ها و موضوع پیش‌شرط‌ها قبل از توافق لو می‌رود، مذاکره انجام شده در دوحه را به رسمیت نمی‌شناسد و همچنان روی مواضع قبلی خود هست و در شرایط فعلی، چون تغییری در رویکرد استقلال برای اصلاح اوضاع دیده نشده، قادر به ادامه همکاری نیست.

یکی از نزدیکان باشگاه در این خصوص به خبرورزشی گفت: گویا باشگاه استقلال این ایمیل را بی جواب گذاشته و باعث شده استراماچونی این بار در گفت‌وگو با ایرنا با عصبانیت منکر مذاکره شود.

این درحالی است که رحمان رضایی و علی خطیر مدعی هستند مذاکره حضوری با اتوره ماتزیلی و تلفنی با فدریکو پاستورلو را با اطلاع استراماچونی انجام داده‌اند.

به نظر می‌رسد باشگاه استقلال باید به پاس خدمات کوتاه‌مدت سرمربی ایتالیایی، این ماجرا را دوستانه تمام کند و در این خصوص رایزنی‌هایی را نیز آغاز کرده است.

ذهنیت استراماچونی به حدی خراب شده که تصور می‌کند باشگاه عامدانه برای تخریب او نزد هواداران و بازیکنان استقلال ایمیل ضرب‌الاجل فرستاده و موضوع را رسانه‌ای کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-01-02 15:22

افزودن دیدگاه جدید