کد مطلب: 

239860

پشت پرده عصبانیت مدافع پرسپولیس

با توجه به وعده‌های باشگاه قبل از شروع فصل، مدافع پرسپولیس چک کشیده است به این امید که پیش از پایان نیم‌فصل اول حسابش پر شود، اما حساب باشگاه پرسپولیس هم خالی است.
پشت پرده عصبانیت مدافع پرسپولیس

به گزارش ایران پژواک، شجاع خلیل‌زاده در تعطیلات نیم‌فصل مصاحبه کرد و گفت: «من نمی‌خواهم از مشکلات خودم بگویم و شاید یک نفر از بیرون ببیند و بگوید این‌ها بازیکن میلیاردی پرسپولیس هستند، جام گرفته‌اند و پاداش نیاز ندارند، اما بیایم و سفره دلم را باز کنم و از مشکلات بگویم؟ بگویم هنوز از پارسال طلب دارم و امسال هم همین‌طور؟ بگویم باید از فلانی قرض بگیرم تا بتوانم خانه بروم؟ حالا من هیچی، بازیکن جوان تیم که قراردادش چیزی نیست و الان به مشکل خورده چه؟ برای بازیکن جوان وعده چه معنی دارد و چطور می‌توانند به کار ادامه دهند؟ خب مگر از آن موقع تا الان مشکل برانکو حل شد؟ آقای کالدرون هم طلب دارند. بشار و رادو هم. کدام مشکل حل شد و کدام منبع مالی به باشگاهی که سه سال قهرمان شد و هیچ جامی باقی نماند که نگرفته باشد، کمک کرد؟ ما سکوت می‌کنیم و همه فکر می‌کنند مشکلی نیست. باید از این بترسیم که امتیاز جمع کنیم و خدای ناکرده فردا به خاطر یکی از همین مشکلات مالی و شکایت‌ها امتیاز کسر شود. این مشکلات باید یک روز تمام شود و چرا بازیکن نباید بدون استرس و مشکل فقط روی تمرین و بازی تمرکز کند؟ شاید همه بازیکنان با توجه به عدم پرداخت مطالبات و تعهد باشگاه بتوانند فسخ کنند، اما ما تمام زندگی‌مان پرسپولیس است و نامرد نیستیم و می‌خواهیم کمک کنیم تا مشکل باشگاه حل شود حتی اگر به قیمت جدایی‌ام از پیراهن تیم محبوبم ختم شود، اما اگر این جدایی بتواند پرسپولیس را به حداقل آرامش برساند مشکلی نیست.»

لابد می‌پرسید: ماجرا چیست؟ چرا مدافع متعصب پرسپولیس این حرف‌های جنجالی را زده است؟ شنیدیم همه چیز به چک شخصی شجاع خلیل‌زاده برمی‌گردد که دست مردم داده است. با توجه به وعده‌های باشگاه قبل از شروع فصل، شجاع خلیل‌زاده چک کشید به این امید که پیش از پایان نیم‌فصل اول حسابش پر شود، اما حساب باشگاه پرسپولیس هم خالی است! خلیل‌زاده هم مجبور شده به طرف رو بزند و از او بخواهد چک را نگه دارد و برگشت نزند! هرچند طرف به خاطر گل روی مدافع پرسپولیس پذیرفته چند روز دیگر دست نگه دارد، اما این اتفاقات باعث برآشفتگی و عصبانیت خلیل‌زاده شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-01-01 23:49

افزودن دیدگاه جدید