کد مطلب: 

239859

وریا غفوری: التماس‌های ما برای استراماچونی مهم نبود

بازیکن استقلال می‌گوید به بازگشت آندره‌آ استراماچونی امیدوار نیست. او معتقد است که در این ماجرا "شأن استقلال لطمه بزرگی خورده است."
وریا غفوری: التماس‌های ما برای استراماچونی مهم نبود

به گزارش ایران پژواک، وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی امید اظهار کرد: امیدوارم تیم ملی امید شرایط خوبی داشته باشد و بتواند عملکرد موفقی داشته باشد.

او درباره توافق استرماچونی با استقلال گفت: استراماچونی بعد از اینکه شروط یازده‌گانه را گذاشت، من با او دیگر در ارتباط نبودم.

کاپیتان استقلال درباره خبری مبنی بر آنفالو کردن استراماچونی توسط بازیکنان استقلال گفت: نمی‌دانم این شیطنت چه رسانه‌ای بوده است. بازیکنان کسی را فالو نکرده بودند که آنفالو کنند. من خبری از استراماچونی ندارم و به بازگشت استراماچونی هم امیدوار نیستم.

او از مذاکرات دوحه تاکید کرد: من از این مذاکرات دقیق با خبر نیستم.

غفوری افزود: استراماچونی برگردد به نفع تیم است. الان ۲۴ روز است که استقلال بلاتکلیف است و سرمربی ندارد و این وضعیت بدی است و ۱۶ روز دیگر هم بازی داریم و نمی‌دانم چه بگویم. من هیچ وقت سرمربی نبودم که بخواهم موقت باشم. الان تکلیف ما سنگین‌تر شده است. الان باید تکلیف هر چه سریع‌تر مشخص شود چون بازیکنان و هواداران و استقلال دارند به بازی گرفته می‌شوند و شأن استقلال لطمه بزرگی خورده است.

کاپیتان استقلال درباره حضور فرهاد مجیدی در استقلال گفت: باشگاه اگر تکلیف سرمربی را مشخص کند، همه چیز معلوم خواهد شد. آن  موقع وضعیت خیلی بهتر می‌شود و می‌توان بهتر تصمیم گرفت.

او درباره علی فتح‌الله زاده خاطرنشان کرد: من ایشان را به طور دقیق نمی‌شناسم و نمی‌دانم چه عملکردی داشته است. صحبت‌های ضد و نقیضی درباره ایشان شنیدم. آقای خلیل‌زاده پالس‌های مثبتی نشان داده است و فکر کنم که رضایتی از ایشان دارند و باید دید می‌توانند کار خود را انجام دهد یا خیر. او در شرایط سختی سرپرستی باشگاه را بر عهده گرفته است.

وریا غفوری در پاسخ به سوالی مبنی بر یکی از شرایط استراماچونی در مورد نبود علی فتح‌الله زاده خاطرنشان کرد: من اطلاعی در این خصوص ندارم.

او درباره بازگشت علی خطیر گفت: هر کسی به استقلال می‌آید،‌ عملکردش به یادگار می‌ماند. آقای خطیر هم عملکرد مشخصی دارد. او سمتی ندارد و تنها گفتند که می‌توانند استراماچونی را برگرداند و هنوز هم خبری نشده است. امیدوارم که این مساله مثل سوپرجام نشود.

کاپیتان استقلال افزود: ما دوست داریم که استراماچونی برگردد. ما حتی خواهش و التماس کردیم به او که برگردد اما این مساله برای او مهم نبوده است. حق هم داشت و توانست قراردادش را فسخ کند اما در این فسخ قرارداد خیلی چیزها دیده نشده است.

او درباره مطالبات بازیکنان گفت: من فکر کنم این مساله لوث شده است. بازیکنی که اول فصل باید ۳۰ درصد قرارداد خود را بگیرد،‌ هنوز نگرفته است. جوی هم راه افتاده که اگر این پول داده شود، شاهکار رخ داده است. باشگاه باید به فکر مطالبات بازیکنان باشد که حداقل بازیکن یک مقدار شرایط بهتر شود و استقلال بیش از این ضربه نخورد. برای بزرگی باشگاه استقلال، این بازیکنان زحمت کشیدند. من مثل بقیه بابت شرایط استقلال نگران هستم و نمی‌دانیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-01-01 23:41

افزودن دیدگاه جدید