کد مطلب: 

239796

واکنش میرباقری به خبر بازگشت فردوسی‌پور به تلویزیون

معاون سیما گفت: دستمزدهایی که مهران مدیری و رضا رشیدپور در برنامه های شب یلدا گرفته اند، 10 درصد نسبت به دستمزدهایی که در سالهای قبل گرفته اند تفاوت دارد و این رقم غیرمتعارف نبوده است.
واکنش میرباقری به خبر بازگشت فردوسی‌پور به تلویزیون

به گزارش ایران پژواک، مرتضی میرباقری در پاسخ به این سوال که آیا شایعه دستمزد میلیاردی مهران مدیری و رضا رشیدپور در شبهای یلدا صحت دارد؟ دستمزدهایی که آقای مدیری و رشیدپور در این برنامه ها گرفته اند، 10 درصد نسبت به دستمزدهایی که در سالهای قبل گرفته اند تفاوت دارد و این رقم غیرمتعارفی نبوده است.

وی ادامه داد: اصلا ما در برنامه آقای مدیری با تهیه کننده طرف بویم و قرارداد داشتیم ولی این برنامه هیچ رقم و سیر غیرمتعارفی نداشته است.

معاون سیما درباره انتشار اخباری مبنی بر بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه نیز عنوان داشت: همان طور که شبکه سه اعلام کرد، گفت ما قهری نداشته ایم که بخواهیم برگردد و هر وقت تشخیص بدهند دوباره همکاری ها شکل می گیرد. ضمن اینکه ما تشخیص آمدن فردوسی پور را به مدیر شبکه سه داده بودیم و مدیر شبکه سه در حال بررسی است و بحث اینکه نیایند، چنین چیزی مطرح نیست. البته برنامه ای به نام نود دیگر نخواهد بود و در قالب برنامه تلویزیونی دیگری خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-12-31 23:42

افزودن دیدگاه جدید