کد مطلب: 

239532

کالدرون: می‌خواهند من از پرسپولیس بروم/مدیرعامل دروغ می‌گوید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس باوجود پیروزی تیمش در دیدار با نساجی در نشست خبری به شدت از مسئولان باشگاه پرسپولیس گلایه کرد و با بیان اینکه احمق نیست، خواستار جدایی افراد منفعت‌طلب شد.
کالدرون: می‌خواهند من از پرسپولیس بروم/مدیرعامل دروغ می‌گوید

به گزارش ایران پژواک، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه موفق شد با تک گل وحید امیری تیم نساجی را شکست بدهد.

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس بعد از این برد در نشست خبری خود در ورزشگاه آزادی گفت: به خاطر این برد به بازیکنانم تبریک می گویم. برنامه داشتیم گل‌های بیشتری بزنیم ولی با اخراج ربیع خواه مواجه شدیم. به لطف بازیکنان و حمایت هواداران سه امتیاز را گرفتیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه قرار است هافبک جدیدی را جذب کند، تصریح کرد: ترجیح می‌دهم بعد از بازی در این خصوص صحبت نکنم. درخواست دادیم بازیکنان جدیدی بیاوریم. مدیر باشگاه دیروز اعلام کرد با یک بازیکن خارجی به توافق رسیده است. درخواستم این بود امسال دو بازیکن داخلی بگیریم و پول بازیکن خارجی را به نفرات ایرانی بدهیم. ما پولی را دریافت نکردیم و ترجیح می‌دهیم پولی که قرار است برای بازیکن خارجی بدهند، به این موضوع اختصاص بدهند. امیدوارم پیش از شروع نیم فصل دوم بدهی‌ها و مشکلات مالی تسویه شود.

خبرنگار مهر از کالدرون سوال کرد که قرار بوده بعد از این بازی صحبت‌هایی را مطرح کند. سرمربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت: همین چیزی که گفتم یعنی بازیکن خارجی نمی‌خواهم و پولش را به جذب بازیکن داخلی و پرداخت مطالبات اختصاص بدهند. روز ششم ژانویه بازیکنان جدید باید در کنار تیم باشند. کالدرون و دستیارانش ۶ ماه با تمام وجودشان کار کردند بدون اینکه درخواستی داشته باشند. تمام مشکلات را پشت سر گذاشتیم. کار مربی که جایگزین یک مربی شود که ۷ جام برده کار ساده ای نیست ولی به لطف بازیکنان و شخصیت و کیفیتشان و حمایت هواداران به آن رسیده ایم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: متأسفانه هنوز آن شادی که دوست داشتم را نتوانستیم در زمین خودمان به هواداران بدهیم. برای رسیدن به هدف‌ها نیاز دارم از طرف باشگاه حمایت شوم. فکر می‌کنم به خاطر رفتاری که با من شده، باشگاه می‌گوید و می‌خواهد من از این تیم بروم ولی من نمی‌خواهم بروم. یکسری شرایط دارم. سازماندهی و برنامه ریزی باشگاه باید در خور هواداران و بازیکنان باشد. ما و هواداران باید از باشگاه بخواهیم یک برنامه ریزی حرفه‌ای داشته باشند و امیدوارم افرادی که در باشگاه دنبال منافع شخصی هستند و مانع پیشرفت باشگاه می‌شوند، بروند.

خبرنگار مهر مجدداً از کالدرون پرسید که شفاف‌تر بگوید منظورش از افراد منفعت طلب در باشگاه چه افرادی هستند؟ که وی در پاسخ گفت: کسانی باید در باشگاه باشند که حرفه‌ای باشند. این سازماندهی و برنامه ریزی حرفه‌ای نیست. رفتاری که داشته اند، شایسته نبوده است. هر مربی فلسفه خودش را دارد. کالدرون در ۶ ماه گذشته نشان داد که برف پارو می‌کند و دروازه هل می‌دهد؛ کسی که دو بار در جام جهانی بازی کرده است.

وی افزود: در این مدت چیزی نخواستم. جان و زندگی ام را گذاشتم و نتیجه اش را می‌بینید. مشکلات زیادی در این مسیر داشتیم. اگر یک بازیکن خارجی داشتیم که گل زده بوده، ۱۰ امتیاز بیشتر از سایر رقبا داشتیم. بهترین طرفداران را داریم. مدیر باشگاه یا وزارت خانه باید کاری کنند که سازماندهی باشگاه در خور هواداران باشد. شما باید به آینده فوتبال کشورتان کمک کنید. فوتبال ایران کیفیت دارد و می‌تواند بهتر هم بشود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: خواهش می‌کنم کسانی که مسئول هستند به منافع شخصی خودشان فکر نکنند و به فکر منافع جمعی باشند. نباید اجازه بدهیم این افراد قدرت پیدا کنند. صادقانه و با تواضع در این مدت کار کردم. ما یک تیم بودیم. هرکسی در این تیم بازی می‌کند، برنده می‌شویم. این یعنی یک پایه برای اینکه به بهترین تیم آسیا تبدیل شویم. لطفاً به من گوش کنید. حرفی که به شما می زنم، این است که تیم و هواداران خوبی داریم. یکی دو بازیکن جدید نیاز داریم.

کالدرون گفت: من هم به حمایت باشگاه نیاز دارم. ۶ ماه گفتند «ان شاءالله فردا» «ان شاءالله فردا». چیزهایی در موبایل‌ها و سایت‌ها می‌بینیم که حقیقت ندارد. من احمق نیستم. شما رزومه مرا می‌دانید هم به عنوان بازیکن و هم مربی؛ من احمق نیستم! ولی من عاشق این مردم و تیمم شده ام اما دیگر نمی‌توانم دروغ را تحمل کنم. در این مدت با کاپیتان در ارتباط خواهم بود. امیدوارم که طلب‌های سال گذشته بازیکنان پرداخت شود و پولی که دیروز گفتند برای بازیکن خارجی اختصاص بدهند را به نفرات تیم پرداخت کنند.

وی اظهار کرد: من شفاف می گویم بازیکن خارجی نمی‌خواهم و مسئولیتش را قبول می‌کنم. دو بازیکن ایرانی بیاورید کافی است و با همین نفرات می‌توانیم رقابت کنیم. دیگر دروغ تمام شد. می‌خواهم به من احترام بگذارند. ۶ ماه به من احترام نگذاشتند.

کالدرون درباره اینکه آیا فقط گلایه اش به خاطر عدم لحاظ کردن پاداشش در ابتدای این فصل بوده است؟ گفت: دروغ می‌گویند! من نه قراردادم را گرفته ام (جمله اش توسط خبرنگاران قطع شد)

خبرنگاری خطاب به کالدرون گفت که بعد از بازی انصاریفرد مدیرعامل باشگاه اعلام کرده ناراحتی شما به خاطر پاداش بوده و این را در هیأت مدیره تصویب کرده اند. سرمربی پرسپولیس در حالی که به شدت از این جمله عصبانی شده بود، شروع به صحبت با زبان انگلیسی کرد و گفت: شما شنیدید من چه گفتم. من جانم را برای تیم گذاشتم و چیزی که دریافت کردم بی احترامی بود.من راجع به پول صحبت نمی‌کنم. از بی احترامی صحبت می‌کنم.

کالدرون سپس با عصبانیت و در حالی که صحبت او اصلاً پول نبوده، سالن نشست خبری را ترک کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-12-27 23:51

افزودن دیدگاه جدید