کد مطلب: 

239347

استقلال: پول مفت نداریم که به شفر بدهیم

وینفرد شفر بهار امسال از هدایت استقلال کنار گذاشته شد و از همان زمان کاملاً مشخص بود کارش با آبی‌ها دوستانه جمع و جور نمی‌شود.
استقلال: پول مفت نداریم که به شفر بدهیم

به گزارش خبرورزشی، شفر تا پایان فصل در ایران ماند تا بهانه دست کسی ندهد و حالا طلبش را می‌خواهد. او معتقد است جدا از اینکه بابت دوران حضورش در استقلال طلب معوقه دارد، یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد داشته و حالا که از استقلال رفته باید حقوقش طبق مفاد موجود در قرارداد پرداخت شود.

فیلمی که سند می‌شود؟
شفر پس از برکناری یک روز سرتمرین رفت، اما او را به داخل استادیوم نفت تهرانسر راه ندادند و گفتند دیگر سرمربی استقلال نیست. او هم از تمام این موارد تصویربرداری کرد تا برای خودش سند شود. دقیقاً همان کاری که مانوئل ژوزه در مورد پرسپولیس کرد و در نهایت هم حرفش را به کرسی نشاند. البته استقلالی‌ها مدعی هستند او را از کار «معلق» کردند و برکناری در کار نبود که بابت آن غرامت بدهند، ولی شفر تأکید دارد وقتی او را به تمرین راه نداده‌اند معنای آن چیزی جز اخراج نیست و فیفا این فیلم را به عنوان مدرک می‌پذیرد.

پول مفت نمی‌دهیم
اما حرف‌های طرف مقابل هم شنیدنی است. استقلالی‌ها تأکید دارند حرف شفر در مورد طلب معوقه برای فصل قبل را می‌پذیرند، ولی بابت این فصل هیچ تعهدی را نمی‌پذیرند. به قول یکی از مدیران باشگاه، استقلال به شفر پول می‌دهد، ولی حقش را می‌دهد و زیر بار پول مفت نمی‌رود، چون مرد آلمانی خودش در این فصل تیم دارد و قرار نیست در آن واحد بابت یک فصل از دو تیم پول بگیرد.

پرداخت مابه‌التفاوت
در این میان ظاهراً قانونی وجود دارد که به موجب آن اگر یک سرمربی از تیمی اخراج شود، ولی برای فصل بعد هم قرارداد داشته باشد، اگر به هیچ تیمی نرود، باشگاهی که اخراجش کرده باید پول او را تمام و کمال بپردازد، ولی اگر مربی موردنظر در دوران قراردادش به تیم دیگری برود، آنگاه اگر قرارداد جدیدش از قرارداد با تیمی که اخراجش کرده است، کمتر باشد مابه‌التفاوت آن باید توسط همان تیم اولی پرداخت شود که البته آن هم شرایطی دارد؛ بنابراین شاید استقلال بتواند با استفاده از این قانون، پول کمتری به شفر بپردازد و همه چیز در این فصل با یک مابه‌التفاوت جمع‌وجور شود. البته این مسئله ربطی به دستمزد شفر بابت فصل گذشته نخواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-12-25 00:02

افزودن دیدگاه جدید