کد مطلب: 

239069

مسیر غلطی که ستاره این روزهای استقلال انتخاب کرده

فرشید اسماعیلی در یک سال گذشته بیش از هر زمان دیگری وارد حاشیه شده. این اتفاق بدون شک می‌تواند عملکرد خیلی خوب او را در ترکیب استقلال تحت تاثیر قرار دهد.
مسیر غلطی که ستاره این روزهای استقلال انتخاب کرده

به گزارش خبرآنلاین، فرشید اسماعیلی این فصل یکی از بهترین های استقلال بوده. بازیکنی که هر زمان در ترکیب حضور داشته کمک زیادی به تحرک خط هافبک کرده و هر زمان که به دلیل مصدومیت یا محرومیت از ترکیب دور بوده، خط هافبک استقلال تا حدی با مشکل روبرو شده.

این روزها ولی ستاره شماره هشت استقلال دوباره وارد حاشیه شده. بعد از بازی استقلال مقابل ماشین سازی خبر درگیری فرشید اسماعیلی با یکی از اعضای کادرفنی در رختکن روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت. بعد از دعوای فصل گذشته با امیرحسین فتحی این دومین بار است که طی یک سال گذشته اسماعیلی با دو نفر از داخل باشگاه وارد چالش شده. همچنین باید به این دو چالش، درگیری با پاتوسی و ایسما بعد از دربی معروف و جر و بحث با علی دشتی را نیز اضافه کرد. مواردی که بدون شک باعث می شوند عملکرد فنی فرشید اسماعیلی در سایه قرار بگیرد. اسماعیلی در این فصل بیشتر از خیلی های دیگر به داد استقلال رسیده و اگر خودش را هرچه بیشتر از حواشی دور کند می تواند بیش از این هم برای تیمش کارآمد باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-12-20 19:25

افزودن دیدگاه جدید