کد مطلب: 

239013

تجاوز وحشیانه به زن جوان در صبح برفی خانه باغ

مرد افغان که به قصد آزار و اذیت زن جوان از بالای دیوار وارد باغی شده بود تا نقشه شیطانی اش را عملی کند به 7سال و نیم زندان، 149ضربه شلاق، دیه،جریمه نقدی و ترک ایران محکوم شد.
تجاوز وحشیانه به زن جوان در صبح برفی خانه باغ

به گزارش آرشیو رکنا، زوج جوانی با کلانتری تماس گرفتند و از یک مرد افغان شکایت کردند. زن 27 ساله به پلیس گفت: من و شوهرم سرایدار خانه ویلایی هستیم. از چند روز قبل یک مرد افغان مقابل در خانه مان می آمد و از من می خواست تا به او چای بدهم. چند بار به او اعتراض کردم و از او خواستم مقابل در خانه مان نیاید و آخرین بارم که به او مشکوک شده بودم در را به رویش باز نکردم. من از ترسم ماجرا را به همسرم نگفتم و همین موضوع اوضاع را بدتر کرد.

این زن ادامه داد: همسرم صبح برای خرید از خانه بیرون رفت و من و فرزند هفت ماهه ام در خانه ماندیم. برف سنگینی باریده بود و من از پنجره به حیاط نگاه می کردم که یکباره متوجه شدم مرد افغان از روی دیوار به داخل حیاط پرید. ترسیده بودم که او وارد خانه مان شد و به سمت من حمله کرد و سعی داشت مرا آزار دهد که مقامت کردم. او به شدت مرا کتک زد و تهدید به مرگ کرد. او نقشه شیطانی اش را اجرا کرد و بدون توجه به التماس های من مرا آزار داد و از خانه بیرون رفت. همان موقع با همسرم تماس گرفتم و شوهرم که در برف سنیگن گرفتار شده بود به خانه بازگشت.

به دنبال شکایت این زن پلیس به تحقیق محلی پرداخت و دریافت مرد افغان به تازگی در یکی از خانه های ویلایی همان منطقه به عنوان سرایدار مشغول به کار شده است. این مرد 29 ساله بازداشت شد و روشن شد وی مدتی قبل به صورت غیر مجاز وارد ایران شده است.

در حالی که پزشکی قانونی آثار کبودی روی صورت، گردن و بدن زن جوان را گزارش کرده و اعلام کرده بود آثار جرم در محل کشف شده است مرد افغان در بازجویی ها به جنایت سیاه اعتراف کرد. وی در دادگاه کیفری تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی پای میز محاکمه ایستاد. این مرد در جلسه دادگاه منکر آزار زن جوان شد و گفت: قبول دارم از روی دیوار به داخل حیاط پریدم اما زن جوان را آزار ندادم.

بنا به این گزارش، این مرد را از اتهام تجاوز به زن ایرانی تبرئه و وی را به جرم ورود به عنف به 4 سال و نیم زندان، به جرم تهدید زن جوان به قتل به 3 سال زندان و 149 ضربه شلاق و همچنین پرداخت دیه به خاطر ضرب و شتم زن جوان محکوم کردند. مرد افغان همچنین به خاطر ورود غیرمجاز به ایران به جریمه نقدی، و اخراج از کشور ایران محکوم شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-12-19 23:42

افزودن دیدگاه جدید