کد مطلب: 

238858

دسیسه شیطان برای دو خواهر به بهانه هیپنوتیزم در ملارد

مردی دو خواهر را در ملارد مورد آزار و اذیت قرار داد.
دسیسه شیطان برای دو خواهر به بهانه هیپنوتیزم در ملارد

به گزارش رکنا، دو خواهر جوان در شکایت از یک مرد میانسال ادعا کردند که او به بهانه هیپنوتیزم درمانی آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

متهم بعد از دستگیری روز گذشته در تحقیقات مقدماتی در دادگاه کیفری یک استان تهران، اتهام خود را انکار کرد.

هفته گذشته دو خواهر جوان با مراجعه به ماموران پلیس ملارد شکایت خود را از مردی میانسال به نام سیروس به اتهام آزار و اذیت مطرح کردند.

آنها به پلیس گفته بودند: «مدتی قبل یکی از دوستانمان سیروس را به ما معرفی کرد و گفت که او هیپنوتیزم درمانی انجام می دهد. یکی از ما میگرن شدید و یکی دیگر چشم درد مزمن دارد. برای درمان این دردها تصمیم گرفتیم نزد سیروس برویم و روزی که از او وقت گرفتیم ادعا کرد بعد از پایان جلسه درد ما به کلی درمان می شود. اما وقتی به خانه او رفتیم، نیت شوم خود را عملی کرد و هر دوی ما را مورد آزار و اذیت قرارداد.»

با طرح شکایت دو زن جوان، دستگیری سیروس در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهم دستگیر شد. این در حالی بود که پزشکی قانونی آزار و اذیت دو خواهر جوان را تایید کرده است.

روز گذشته متهم برای تحقیقات مقدماتی به شعبه یک دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد. او در دفاع از خود گفت: «اتهام خودم را قبول ندارم. چون برای درمان بیمار صیغه محرمیت خوانده بودم که اگر در حین درمان دستم به بدنش خورد گناه نکرده باشم. من سالهاست هیپنوتیزم درمانی می کنم و درمان هر دردی از راه چشم را به خوبی می دانم. حتی یک بار فردی به من مراجعه کرد که غده‌ای اندازه یک پرتقال در سرش وجود داشت که بعد از جلسه درمانی غده بلافاصله اندازه یک گردو شد. تا به حال هیچ یک از بیماران من چنین اتهامی به من وارد نکرده بودند.»

قاضی دستور بازداشت موقت متهم را صادر کرد. محاکمه متهم به زودی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-12-17 07:25

افزودن دیدگاه جدید