کد مطلب: 

238131

شیخ درراه رسیدن به عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ استقلال

مهاجم اهل مالی استقلال تنها با به ثمر رساند تنها گل دیدار حساس استقال مقابل شهر خودرو و فاصله ای با کسب عنوان بهترین گلزن خارجی استقلال ندارد.
شیخ درراه رسیدن به عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ استقلال

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند رشد کم نظیر خودش این بار هم توانست با گلزنی مهاجم بلند قامت خودش از سد شهرخودرو با حساب یک بر صفر بگذرد تا بعد از حدود 1310 روز یعنی تقریبا 4 سال به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برسد.

نکته جالب‌توجه درخصوص گلزنی ها مکرر شیخ دیاباته این است که این بازیکن اهل مالی امروز با گل زیبایی که در نیمه دوم دیدار استقلال و شهر خودرو به ثمر رساند، شمار گل‌های خود را به عدد 6 رساند تا همراه با مهدی قائدی زوج خوبش در خط حمله در جایگاه دوم جدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرند. همچنین علاوه براین، اوحالابا این شش گلی که در این فصل برای آبی پوشان زده است و هیچ بعید نیست که خود را به‌عنوان بهترین گل زن خارجی استقلال مطرح کند.

این درحالی‌که است درمجموع تیام که درمجموع تنها ۱۲ بار برای استقلال بازی کرد و با ۱۳ گل زده بهترین گلزن خارجی تاریخ استقلال است، جی.لوید ساموئل با ۱۰ گل، دومین گلزن خارجی این تیم است و گوران یرکوویچ و فابیو جانواریو که به ترتیب ۲۶ و ۷۸ بار برای استقلال بازی کردند با ۹ و ۸ گل دیگر گلزنان خارجی خوب این تیم هستند.

سرور جباروف که خیلی‌ها او را یکی از بهترین بازیکنان خارجی همه تاریخ فوتبال ایران می‌دانند، با ۶ گل زده پنجمین گلزن برتر خارجی آبی‌ها است و حالا شیخ دیاباته که اولین فصل حضورش در این تیم را می‌گذراند، با 6 گل در کنار جباروف قرار دارد.

دیاباته با یک گل دیگر جبارف را پشت سر می گذارد وبا میزان آمادگی که دیاباته در این چند هفته اخیر از خودش نشان داده است این شانس را دارد که در پایان فصل در بین ۲ یا ۳ گلزن برتر خارجی آبی‌ها قرار بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-12-05 22:59

افزودن دیدگاه جدید