کد مطلب: 

237721

استراماچونی: در این شرایط پیشرفت کردن خیلی سخت است

سرمربی استقلال بار دیگر درباره وضعیت تیمش به صحبت پرداخت و عنوان کرد که نمی‌توان در چنین شرایطی پیشرفت کرد.
استراماچونی: در این شرایط پیشرفت کردن خیلی سخت است

به گزارش توتواسپورت، آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال سابقه مربیگری در اسپارتاپراگ را بر عهده دارد و به همین خاطر به خاطر بازی اینتر و اسلاویاپراگ درباره شرایط تیم سابق خود اینتر و نحوه برنده شدن در کشور چک صحبت کرده است و گفت: من فکر می‌کنم که بازی دو تیم بازی نزدیکی خواهد بود و اینتر نیز بازی دشواری در پیش دارد. تیم‌های چکی و خصوصا اسلاویاپراگ تیم‌های فیزیکی هستند و خیلی علاقه به نبرد تن به تن دارند و این کار را برای تیم‌هایی که تلاش می‌کنند دریبل بزنند سخت می‌کند. اینتر بازی سختی در این دیدار دارد و کونته به خوبی این موضوع را می‌داند، چون در بازی رفت هم دشواری‌های بازی با اسلاویا  را درک کرد.

او همچنین درباره روملو لوکاکو گفت: لوکاکو بازیکن خوبی است و اینکه تاکنون در لیگ قهرمانان گلزنی نکرده است اتفاقی است و مطمئن هستم او توانایی و ارزش خود را نشان می‌دهد چرا که مهاجم درجه یکی محسوب می‌شود.

این مربی درباره وضعیت استقلال نیز گفت: من نمی‌توانم و نمی‌خواهم درباره شرایط باشگاه صحبت کنم. همانطور که در نشست خبری خودم گفتم در این شرایط پیشرفت کردن خیلی سخت است، ولی من مطمئن هستم به زودی درباره آینده‌مان در باشگاه چیز‌های زیادی خواهیم فهمید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-27 18:43

افزودن دیدگاه جدید