کد مطلب: 

237284

بن‌بست در معاوضه ستاره‌های ذوب‌آهن و استقلال

از چند هفته قبل موضوع معاوضه یکی، دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن در پنجره زمستانی نقل محافل خبری شد که از قرار معلوم به سرانجام نرسید.
بن‌بست در معاوضه ستاره‌های ذوب‌آهن و استقلال

به گزارش خبرورزشی، شایعه معاوضه بازیکنان میان استقلال و ذوب آهن در حالی هر روز جدی‌تر از روز قبل به گوش رسید که اوضاع بازیکنان مد نظر در این معاوضه در تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن چندان بر وفق مراد پیش نرفت و نیمکت‌نشینی‌ها و خروج آن‌ها از برنامه‌های تاکتیکی مربیان دو تیم بیشتر از قبل به احتمال قطعی شدن این شایعه دامن زد. مرتضی تبریزی و دانیال اسماعیلی‌فر دو بازیکنی بودند که نام‌شان در این طرح معاوضه بر سر زبان‌ها افتاد بلکه در زمستان طرفداران دو باشگاه شاهد یک انتقال جذاب باشند.

مرتضی تبریزی با اوج گیری مهاجمان استقلال با جایگاهی بدتر از روز‌های ابتدایی فصل در افکار تاکتیکی استراماچونی روبه‌رو شد به همین خاطر اولین نامی که در فهرست مازاد احتمالی استقلال به گوش رسید همین مهاجم همدانی بود که دو فصل پیش از ذوب‌آهن با رقمی سرسام‌آور راهی پایتخت شد بلکه بتواند جای خالی مامه بابا تیام را پر کند. تبریزی که در آن روز‌ها ستاره ذوب‌آهن قلمداد می‌شد در استقلال اصلاً انتظارات را برآورده نکرد تا بیشتر از قبل به در‌های خروجی نزدیک شود. حتی استراماچونی و اعتمادی که در روز‌های بحرانی کمبود مهاجم در فهرست به این بازیکن داشت هم تأثیری در وضعیت مهاجم همدانی ایجاد نکرد تا اولین گزینه برای ترک استقلال در زمستان مرتضی تبریزی باشد به خصوص که با درخشش نفراتی مثل شیخ دیاباته، قائدی و آمدن مهاجم جدید خارجی دیگر فرصتی به این بازیکن در نیم‌فصل دوم نخواهد رسید.

در آن سو دانیال اسماعیلی‌فر هم این روز‌ها شرایط خوبی در ذوب‌آهن علی منصوریان ندارد. نیمکت‌نشینی‌های متوالی و نارضایتی بابت جایگاهی که در تیم پیدا کرده این بازیکن توانمند مازنی را به این فکر فرو برد تا چمدان‌هایش را برای ترک ذوب‌آهن آن هم در فاصله شش ماه تا انتهای قرارداد ببندد. دانیال در حالی نامش به عنوان جدی‌ترین گزینه استقلال در طرح معاوضه احتمالی با ذوب‌آهن بر سر زبان‌ها افتاد که آخرین اخبار حاکی است این بازیکن که به نوعی با وریا غفوری، کاپیتان استقلال هم‌پست محسوب می‌شود هیچ تمایلی برای آمدن به جمع آبی‌ها و رقابت با ستاره ملی‌پوش این تیم ندارد. از همین‌رو در همان مذاکرات اولیه برای این اتفاق مخالفت خود با استقلالی شدن را اعلام کرده است. در آن سوی میدان تبریزی هم وقتی از برنامه مدیران باشگاه برای بازگرداندن احتمالی خود به تیم سابق مطلع شد به صراحت با این جابه‌جایی مخالفت کرد تا طرح معاوضه بازیکن میان دو باشگاه تهرانی و اصفهانی در بن‌بست قرار گرفته و تا آستانه منتفی شدن پیش برود.

البته از آنجا که هنوز چند هفته‌ای تا باز شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات لیگ برتر باقی مانده این طرح می‌تواند دستخوش تصمیم‌گیری‌های دیگری هم شود. به خصوص که شنیده می‌شود ممکن است پای بازیکنان دیگری از دو تیم به میان بیاید تا طرح معاوضه ستاره‌های استقلال با ذوب‌آهن به سرانجام رسیده و استراماچونی و منصوریان به اهداف خود در راه تقویت احتمالی تیم‌شان برای دور برگشت برسند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-20 23:58

افزودن دیدگاه جدید