کد مطلب: 

237110

چرا قرارداد بشار رسن تمدید شد؟

در فصل جاری یا مصدوم بود و یا در اردوی تیم ملی عراق و یا اینکه روی نیمکت نشسته است و سوال اینکه چرا باید قرارداد این بازیکن با وجود آنکه بازیکنی خارجی است تمدید شود؟
چرا قرارداد بشار رسن تمدید شد؟

به گزارش شفقنا، بشار رسن یکی از بازیکنان خوب و باکیفیت خارجی است که در فوتبال ایران حضور دارد.

رسن وقتی با پرسپولیس قرارداد امضا کرد جزو سهمیه زیر ۲۳ سال بود و در آن زمان ۲۱ سال سن داشت. او توسط برانکو ایوانکوویچ به سرخ پوشان آمد و از نظر فنی و اخلاقی بازیکن بسیار باکیفیتی نشان داد.

قرارداد رسن با پرسپولیس تابستان به پایان رسید و با توجه به اینکه او ۲۳ سال سن داشت دیگر سهمیه بزرگسال سرخ پوشان به حساب می آمد. پرسپولیس در این پست سروش رفیعی را هم داشت اما کالدرون تصمیم گرفت که بشار را در فهرست نهایی قرار دهد و نام سروش را خط بزند.

نکته بسیار جالب اینکه کالدرون با وجود آنکه رسن را به سروش ترجیح داد اما اصلا از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده نمی کند.

هافبک عراقی پرسپولیس در فصل جاری یا مصدوم بوده، یا در اردوی تیم ملی کشورش حضور داشته و یا اینکه نیمکت نشین بوده است و در چنین شرایطی این سوال پیش می آید که چرا باید قرارداد این بازیکن خارجی که قطعا هزینه بیشتری نسبت به بازیکنان داخلی روی دست باشگاه می گذارد تمدید شود.

رسن بازی بعدی پرسپولیس را  هم به خاطر حضور در اردوی تیم ملی عراق از دست خواهد داد و به نظری می رسد که تا نیم فصل نتواند خود را به ترکیب اصلی رساند. آیا بهتر نیست که حداقل این بازیکن در زمستان فروخته شود تا باشگاه هم کمی درآمد زایی کند و به واسطه پول او بازیکنی جذب شود که کالدرون حداقل از او استفاده کند؟

پرسپولیس در خلق موقعیت روی دروازه حریفان مشکل دارد و خلا یک بازیکن بازیساز در ترکیب این تیم به شدت احساس می شود. رسن در دیدار تیم ملی فوتبال ایران نشان داد که از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و بهتر است که کالدرون از او در ترکیب اصلی استفاده کند و یا اینکه او را در زمستان در فهرست فروش قرار دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-17 22:02

افزودن دیدگاه جدید