کد مطلب: 

237107

داستان گابریل و ۱۰۲ هزار دلار ناپدید شده!

فرناندو گابریل بازیکن برزیلی و پیشین تیم فوتبال پرسپولیس سال‌هاست از این باشگاه طلبکار است و این در حالی است که پرداخت مطالبات او انجام شده، اما در کمال تعجب، پول به دستش نرسید!
داستان گابریل و ۱۰۲ هزار دلار ناپدید شده!

به گزارش خبرورزشی، گابریل حدود ۱۲۰ هزار دلار از پرسپولیس طلبکار بود و در زمان مدیرعاملی حمیدرضا گرشاسبی این پول با درخواست این بازیکن به دست ایجنت ایرانی‌اش رسید تا از طریق او به دستش برسد، اما این ایجنت ایرانی فقط حدود ۱۸ هزار دلار از این پول را به گابریل داد که کمتر از ۲۰ درصد از طلب او از پرسپولیس بوده است! این فرد با عنوان اینکه از گابریل طلبکار بوده ۱۰۲ هزار دلار را برمی‌دارد و این موضوع باعث می‌شود گابریل در همین خصوص نامه‌ای به فیفا ارسال کند.

بعد از این اتفاقات، باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از تبعات انضباطی بدهی به گابریل، در دو قسط بخش دیگری از مطالبات این بازیکن برزیلی را به او می‌پردازد. این موضوع باعث شده حدود ۲۳ هزار دلار از مطالبات این بازیکن باقی بماند و مدیران فعلی پرسپولیس در تلاش هستند با این بازیکن تسویه کرده و رضایت او را جلب کنند. البته مسئولان فعلی پرسپولیس تعامل خوبی با فرناندو گابریل دارند و این موضوع باعث شد آن‌ها در نامه‌ای که چندی قبل به فیفا ارسال کردند خواستار این شدند که طلب گابریل برزیلی از محل مطالبات پرسپولیس از فیفا پرداخت شود. فیفا، اما به دلیل مشکلات تحریم و مسائل دیگری که وجود دارد با این درخواست موافقت نکرده است. حالا مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال راه‌حل‌های دیگر هستند تا مطالبات این بازیکن را بپردازند هر چند هنوز تکلیف ۱۰۲ هزار دلاری که پیش از این باشگاه پرسپولیس برای تسویه با این بازیکن برزیلی پرداخت کرده، اما به دست گابریل نرسیده نامشخص است!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-17 19:49

افزودن دیدگاه جدید