کد مطلب: 

236786

جنجال هایی که تیم کالدرون را به حاشیه برده اند

حاشیه های اخیر پیرامون پرسپولیس می تواند برای این تیم گران تمام شود و وضعیت این تیم در لیگ را تحت الشعاع قرار دهد.
جنجال هایی که تیم کالدرون را به حاشیه برده اند

به گزارش شفقنا، پرسپولیس فعلی از لحاظ فنی مشکل دارد و به نظر کالدرون هم برنامه مشخصی برای حل این مشکلات ندارد. با این حال آنچه که وضعیت سرخپوشان را بغرنج تر می کند، حاشیه های متعددی است که پیرامون این باشگاه شکل گرفته است.

شایعه اختلاف سید جلال حسینی با کالدرون یکی از اولین شایعاتی بود که این فصل پرسپولیس را وارد جنجال کرد. در جدیدترین حاشیه ها در این زمینه هم این شایعه شکل گرفته که شجاع خلیل زاده با این مربی آرژانتینی به مشکل برخورده و تاکید کرده که دیگر حاضر نیست در پست دفاع راست به میدان برود.

در این میان به نظر می رسد که کالدرون نه تنها در مدیریت حاشیه های تیم خوب عمل نکرده بلکه بر این حاشیه های دامن می زند. صحبت های جنجالی این مربی نه تنها باعث شده که بر مخالفانش افزوده شود. صحبت های او علیه بازیکنانش و تیم های حریف با انتقادات زیادی همراه بوده و حالا اظهاراتش در مورد مسابقات لیگ محرومیت او را به همراه داشته است. گفته می شود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم داشت که جریمه سنگین تری برای این مربی آرژانتینی در نظر بگیرد اما در نهایت با ارفاق تنها به محرومیت یک جلسه ای او اکتفا کرد.

در همین حال، حاشیه های مهاجمان پرسپولیس هم گویا تمامی ندارد. خط حمله پرسپولیس این فصل خوب عمل نکرده و حاشیه ها هم هم به هر چه ضعیف تر شدن این عملکرد کمک کرده اند. در جدیدترین حواشی در این مورد صحبت های علیپور علیه یک هوادار جنجال ساز شده است. این در حالی است که ماجرای جنجالی جونیور هم همچنان ادامه دارد و گفته می شود که این مهاجم بعد از عملکرد ضعیفی که داشته در نیم فصل از پرسپولیس کنار گذاشته می شود.

با این اوصاف، قهرمان سه فصل اخیر لیگ برتر نه تنها باید به لحاظ کیفیت فنی و در مستطیل سبز وضعیت خود را بهبود ببخشد تا در رقابت با ۴ مدعی دیگر لیگ، شانس هایش برای دفاع از عنوان قهرمانی اش را حفظ کند بلکه در بیرون از زمین هم باید در تلاش برای حاشیه زدایی و از بین بردن تنش های موجود باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-10 22:25

افزودن دیدگاه جدید