کد مطلب: 

236657

اشک های دختر 13 ساله آبادانی/من برای ازدواج خیلی کوچکم!

نوجوان 13 ساله اهل یکی از روستاهای آبادان ادعا کرد که نمی خواهد ازدواج کند و پدرش به زور او را مجبور کرده تا با فرزند شیخ ازدواج کند.
اشک های دختر 13 ساله آبادانی/من برای ازدواج خیلی کوچکم!

به گزارش رکنا، در پی مراجعه یک دختر 13 ساله از روستاهای اطراف آبادان به همراه یکی از بستگانش به یکی از مراکز روستایی درخصوص مشاوره عقد، این دختر نوجوان اشک کارمندان این مرکز را در آورد.

وی که بسیار ناراحت بود و اشک می ریخت به کارمندان آن مرکز گفت: به دلیل کم سن و سال بودنم نمی خواهم ازدواج کنم و دوست دارم درسم را ادامه دهم اما پدرم مرا مجبور کرده تا با فرزند یک شیخ که تاکنون او را ندیده و نمی شناسم ازدواج کنم و به همین دلیل خیلی غمگین هستم.

دختر 13 ساله که بسیار لاغر اندام و ضعیف است و مرتب اشک می ریخت در ادامه گفت: من بچه هستم و ازدواج برایم خیلی زود است. مسئولان مدرسه ای که در آن درس می خوانم نیز بارها با پدرم حرف زدند اما او می گوید باید با این پسر ازدواج کنی و حرف حرف پدرم است؛ ازاین رو سیدزین العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار رکنا اظهار داشت که اگر دختر نوجوان نخواهد تن به این ازدواج بدهد شخصا وارد عمل خواهم شد و از طریق مراجع قضایی جلوی این ازدواج را خواهم گرفت.

لازم به ذکر است یک منبع آگاه که نخواست نامی از او برده شود درگفت و گو با رکنا گفت: در روستاهای اطراف شهرستان آبادان مادرانی 12 و 13 ساله وجود دارند که این موضوع نوعی کودک همسری است و متاسفانه تاکنون هیچ کس موفق نشده با این معضل برخورد کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-08 08:51

افزودن دیدگاه جدید