کد مطلب: 

236430

پدیده ای که آبی ها را امیدوار کرده است

مدافع جوان تیم فوتبال استقلال در این فصل تا به این جا یکی از آماده ترین بازیکنان این تیم است و سرمربی ایتالیایی اعتقاد ویژه ای به او دارد.
پدیده ای که آبی ها را امیدوار کرده است

به گزارش ورزش سه، استقلال در یکی از سخت ترین روزهای این فصل درحالیکه حتی یک تساوی هم می توانست برای این تیم نتیجه خوبی تلقی شود موفق شد با درخشش ستاره اهل مالی خود با ۴ گل تیم محبوب دیار آذربایجان را در مقابل بیش از ۷۰ هزار تماشاگر پرشورش در هم بکوبد تا خودش را به عنوان یکی از مدعیان لیگ نوزدهم مطرح کند.

یکی از بازیکنانی که علاوه بر این بازی در چند بازی گذشته نیز خودش را در ترکیب اصلی تیم ثابت کرده است، عارف غلامی مدافع جوان و کاپیتان تیم امید ایران است که انصافا بالاتر از انتظارات ظاهر شده است. غلامی که جزو آخرین خرید های استقلال در این فصل به شمار می آید از غیبت مدافعین استقلال بیشترین بهره را برد و خودش را به سرمربی ایتالیایی استقلال به نوعی تحمیل کرد و به نظر می رسد  که دیگر باید او را یکی از مهره های ثابت استقلال در این فصل به حساب بیاوریم.

او علی رغم  جوانی، در این فصل نشان داده است اعتماد به نفس بالایی دارد و از هر گونه نبرد و درگیری هیچ ابایی ندارد، اما شاید مهم ترین عامل در پیشرفت عارف  را باید انگیزه بالای او بدانیم که این مهم را می شود در تک تک صحنه هایی که او حضور دارد در ساق های او مشاهده کرد.

این در حالی است که عارف غلامی باید قدر پیراهن شماره ۵ استقلال را بداند و در عین حال به این امر واقف باشد که وارث پیراهنی شده است که بازیکنان بزرگی پیش از او این لباس را برتن کرده اند و از این رو وظیفه ای خطیر بر  عهده او محول شده است.

از انتقاداتی که به غلامی می شود کوتاهی قامت اوست که برای یک مدافع شاید چندان مناسب نباشد، اما او تا به  اینجای فصل با خصوصیات خوبی که دارد اجازه نداده است این نقیصه تاثیری در روند بازی های او بگذارد اما به هر حال او به همراه چشمی ،دانشگر، یزدانی ، خادم پور و حتی طاهرخانی وظیفه  بسیار سختی را در این فصل بر دوش دارند. ضمن اینکه او در این فصل علاوه بر چالش هایی که در تیم  استقلال درگیر آن است، باید تا چند ماه دیگر به عنوان کاپیتان تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور یابد که با توجه به همگروهی ایران با کره جنوبی، ازبکستان و چین  مطمئنا روزهای بسیار سختی را در پیش رو دارند به همین خاطر این فصل می تواند نقطه عطف این مدافع با انگیزه باشد که در ادامه باید منتظر بمانیم و ببینیم چطور می تواند از پس آن بر بیاید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-03 23:50

افزودن دیدگاه جدید