کد مطلب: 

236366

به این استراماچونی احترام گذارید

استقلال با سرمربی ایتالیایی خود به روزهای اوجش نزدیک شده است و باید به این تیم و مربی احترام گذاشت.
به این استراماچونی احترام گذارید

به گزارش شفقنا، استقلال بهترین بازی فصل خود را در تبریز و برابر تیم تراکتور سازی به نمایش گذاشت.

تراکتور در این دیدار همه بازیکنان خود را در اختیار داشت و خریدهای خارجی و گران قیمت این تیم هم در ترکیب اصلی بودند و مثل همیشه ورزشگاه هم پر از تماشاگر بود.

تیم مصطفی دنیزلی با پیروزی در این دیدار به صدر جدول رده بندی صعود می کرد و همه چیز آماده یک بازی باشکوه برای تیم تبریزی بود اما استراماچونی با تفکرات خود شب کابوس واری را برای تبریزی ها رقم زد و استقلال در این دیدار با نتیجه ۴ بر دو توانست به پیروزی دست پیدا کند.

استقلال در این دیدار گل نخست را دریافت کرد اما با نتیجه ۴ بر دو بازی را آن هم در تبریز و برابر هواداران تراکتور به سود خود به پایان رساند تا استراماچونی نشان دهد که می تواند معمار جدید آبی پوشان لقب گیرد.

در ابتدای فصل آبی پوشان پایتخت نتایج ناامید کننده ای کسب می کردند و اشتباهات بازیکنان این تیم بسیار زیاد بود و مهم تر اینکه به خاطر نداشتن اعتماد به نفس گل های بدی در دقایق پایانی دریافت می کردند اما استراماچونی نهایت تمرکز خود را روی تیم گذاشت.

او به خوبی می دانست که استقلال برای نتیجه گرفتن نیاز به نظم تیمی دارد و به همین خاطر حاشیه ها را جمع کرد و با بازیکنان بی نظم به شدت برخورد کرد و آنها را از ترکیب بیرون گذاشت. سرمربی آبی پوشان رفته رفته نتیجه تلاش ها خود را می گیرد و استقلال با پیروزی که برابر تراکتور به دست آورد نه تنها فاصله اش را با صدر جدول رده بندی کم کرد بلکه برای مدعیان کسب عنوان قهرمانی هم خط و نشان کشید.

بدون شک نظم تیمی و بازی های خوبی که آبی پوشان به نمایش می گذارند نتیجه حضور مربی بزرگی چون استراماچونی است و البته این انتظار هم از او می رفت چرا که او در تیم بزرگی چون اینتر مربیگری است و باید فوتبال ایران به این مربی احترام بیشتری گذارد و اگر شرایط برای او مهیا شود می تواند با استقلال روزهای درخشانی را تجربه کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-02 22:21

افزودن دیدگاه جدید