کد مطلب: 

236365

ماجرای لیست خروجی تیم کالدرون چیست؟

شایعه ای در مورد مشخص شدن لیست مازاد پرسپولیس منتشر شده است.
ماجرای لیست خروجی تیم کالدرون چیست؟

به گزارش شفقنا، پرسپولیس در بازی های اخیر خود نتوانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد و همین مسئله باعث شده که انتقادات از بازیکنان این تیم قوت بگیرد و حتی این شایعه قوت بگیرد که کالدرون روی تعدادی از بازیکنان تیم خط قرمز کشیده است. طبق این شایعات حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده از جمله بازیکنانی هستند که در لیست مازاد سرخپوشان قرار گرفته اند و ممکن است کالدرون نام هایی دیگر را هم به این لیست اضافه کند. تا جای خالی برای خریدهای جدید در نقل و انتقالات زمستانی باز شود.

این شایعات اما ساعاتی پس از انتشار به صورت رسمی توسط باشگاه پرسپولیس تکذیب شد. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولسس در خصوص این شایعه گفته است:  «قویاً این مسئله را تکذیب می‌کنم چرا که کالدرون به عنوان سرمربی تیم، هیچ نامی به باشگاه اعلام نکرده و نام‌های مطرح شده همگی گمانه‌زنی هستند که صحت ندارد. به دلیل پر بودن لیست بازیکنان بزرگسال، فعلاً قادر به جذب بازیکن نیستیم و باید تا نیم فصل فوتبال و زمان آغاز نقل و انتقالات زمستانی منتظر بمانیم».

علی رغم این تکذیبیه اما نمی توان منکر این قضیه شد که حداقل یک بازیکن پرسپولیس در پایان نیم فصل خط خواهد خورد. پرسپولیس در حال حاضر نیاز مبرمی به یک مهاجم دارد و نیاز به حداقل یک جای خالی دارد. این در حالی است که با توجه به شرایط فعلی پرسپولیس، احتمالا کالدرون درخواست خریدهای بیشتری را هم خواهد داد و بنابراین نیاز است که بیش از یک بازیکن در لیست مازاد قرار بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-02 22:17

افزودن دیدگاه جدید