کد مطلب: 

236304

چگونه پنالتی علیپور لو رفت؟/شک کالدرون به چند بازیکن خودی

در بازی دیروز پرسپولیس مقابل ماشین سازی علیپور یک پنالتی چیپ زد که جای بحث فراوان دارد.
چگونه پنالتی علیپور لو رفت؟/شک کالدرون به چند بازیکن خودی

به گزارش شفقنا، در بازی دیروز هواداران پرسپولیس تلخ ترین جشن قهرمانی را دیدند و قطعا اگر آن پنالتی گرفته نمی شد جشن بهتری برگزار می شد. اما چرا آن پنالتی از دیروز تاکنون در فضای مجازی سر و صدا کرده است. علیپور بعد از هتریک هفته قبل با اعتماد به نفس بالا پشت پنالتی ایستاد چیپ زد و لک به راحتی توپ را گرفت.  بعد از آن کالدرون پس از بازبینی ضربه پنالتی و نحوه حرکت کردن حامد لک به این نتیجه رسیده دروازه‌بان ماشین‌سازی از قبل میدانسته علیپور چیپ خواهد زد بنابراین به هیچ سمتی شیرجه نزده و در وسط دروازه منتظر توپ ایستاده است. حامد لک بعد از بازی گفت که از مربی تیم برای مهار پنالتی کمک گرفته است.

در چند روز اخیر علیپور در تمرینات پرسپولیس مدام تمرین چیپ میکرده و کالدرون معتقد است که یکی از بازیکنان پرسپولیس این مسئله را به حامد لک اطلاع داده است.

کالدرون به چند بازیکن پرسپولیس که نیمکت نشین هستند مشکوک است و به مدیران گفته هرچه زودتر باید فرد خائن را شناسایی کنند.

اما در اینجا باید به این نکته اشاره کرد که چرا بازیکنی با تجربه ای مثل علیپور در دقایق آخر بازی باید پنالتی را چیپ بزند. جالبتر از آن که علیپور می دانست بعد از بازی جشن هم گرفته خواهد شد. بازیکنی مثل علیپور باید به نفع تیم عمل کند. کالدرون تصمیم گرفته است دیگر علیپور پنالتی نزند و معمولا مربیان در این سطح روی حرف خود می ایستند و قطعا علیپور رنگ پنالتی را نخواهد دید. اما آیا تمام تقصیرها را باید به گردن علیپور انداخت؟ باید جاسوسان تیم را شناسایی کرد تا بار دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-01 22:23

افزودن دیدگاه جدید