کد مطلب: 

236285

آقای کالدرون، لطفا به فکر تیمت باش

سرمربی پرسپولیس بهتر است که به جای گیر دادن به استقلال و مسائل حاشیه ای تمرکزش را روی تیم خود گذارد تا در تهران برابر ماشین سازی امتیاز از دست ندهد.
آقای کالدرون، لطفا به فکر تیمت باش

به گزارش شفقنا، پرسپولیس در دیدار حساس برابر ماشین سازی دو امتیاز ارزشمند را از دست داد.

سرخ پوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی دو امتیاز ارزشمند را از دست دادند. آنها با پیروزی در این دیدار می توانستند خود را هم امتیاز با سپاهان صدرنشین کنند اما پنالتی که علیپور از دست داد باعث شد تا سرخ پوشان نتواند پیروز این بازی شوند.

گابریل کالدرون به عنوان نفر نخست نیمکت پرسپولیس باید پاسخگوی این تساوی تلخ تیمش در آزادی باشد. سرمربی پرسپولیس به جای اینکه خود را درگیر مسائل دیگر تیم ها کند بهتر است که به مسائل فنی تیم خودش فکر کند.

پرسپولیس در فصل جاری سه بار تن به شکست داده است و در ورزشگاه آزادی برابر ماشین سازی متوقف می شود اما سرمربی این تیم تمرکز خود را روی گیر دادن به استقلال و مسائل داوری کرده است.

کالدرون بهتر است که به جای گیر دادن به استقلال و مسائلی که به او هیچ ارتباطی ندارد به این سوال پاسخ دهد که چرا مهاجم بی کیفیتی مثل براندائو برزیلی را جذب کرده است. او با مطرح کردن مسائلی که به او ارتباطی ندارد می خواهد اذهان را از خود دور کند.

سرمربی پرسپولیس به جای تمرکز روی دیگر تیم ها فکری به حال خط حمله تیمش کند که تنها در یک دیدار مهاجم نوک این تیم که آقای علیپور است موفق به گلزنی شده است. اگر کالدرون روانشناس خوبی است بهتر است که به علیپور گوشزد کند که در چنین دقایقی چیپ نزند و به او کمک کند تا از موقعیت های که به دست می آورد بهتر استفاده کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-01 13:04

افزودن دیدگاه جدید