کد مطلب: 

236051

سارقان در کرج اتفاقی به خانه یک قاتل فراری رفتند/راز قتل قدیمی چگونه لو رفت؟

مرد جوان که 5 سال قبل دست به یک قتل در سبزوار زده بود وقتی خانه اش در کرج هدف سرقت قرار گرفت به پلیس زنگ زد و دستگیر شد.
سارقان در کرج اتفاقی به خانه یک قاتل فراری رفتند/راز قتل قدیمی چگونه لو رفت؟

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: روز 21 مرداد ماه سال جاری زنی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع سرقت منزلش در خیابان تجاری کرج خبر داد.

او افزود :بلافاصله ماموران گشت کلانتری 11مرکزی به محل وقوع سرقت اعزام شدند اما مردی حدود 35 ساله به محض مشاهده خودرو پلیس به ماموران نزدیک شده وبا بیان اینکه سرقت منزلش جزئی بوده وخانواده اش به اشتباه به آنها اطلاع داده و وقت ماموران را گرفته اند با عذرخواهی از ماموران گشت می خواهد محل را ترک کنند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت:ماموران می بایست ماموریت خود را کامل می کردند بنابراین آدرس و شماره تماس نام برده را دریافت و پرونده تحت عنوان سرقت منزل ثبت و به پلیس آگاهی ارسال شد.

قاتل مضطرب پلیس را به شک انداخت

سرهنگ نادر بیگی افزود: در بررسی کارآگاهان مشخص شد که شماره شناسایی وی اشتباه است بنابراین طی تماس تلفنی با نامبرده از وی خواسته شد که برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی مراجعه کند اما وی با حالت پریشان و مضطرب اعلام کرد که حاضر به پیگیری پرونده نیست و تماس را قطع کرد.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به رفتار و برخورد نامبرده و عدم اعلام آدرس منزل و مشخصات اصلی خود کارآگاهان به او مظنون شده و با اقدامات ویژه پلیسی و مراجعه به سامانه ثبت مشخصات افراد، هویت نامبرده مشخص شد.

راز قتل قدیمی کشف شد

نادربیگی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده به اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی ارجاع و در بررسی تکمیلی کارآگاهان محرز شد که نامبرده در اردیبهشت سال 93مرتکب یک فقره قتل در شهرستان سبزوار شده واز آن زمان به بعد با تغییر هویت خود در استان های مختلف کشور متواری بوده و در شهرهای تهران و کرج به صورت مخفیانه زندگی می کند.

او گفت: با توجه به اطلاعات موجود، دستگیری نامبرده به صورت ویژه در دستور کار کارآگان قرار گرفت و طی تماس با تلفن همراه وی مشخص شد که خط تلفنش خاموش است بنابراین اقدامات پلیسی ویژه برای شناسایی وی انجام شده و کارآگاهان را به سرنخ هایی برای رسیدن به سوژه هدایت کرد.

نادربیگی در ادامه افزود: در نهایت با تلاش های صورت گرفته متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی های اولیه به صراحت به یک فقره قتل در حادثه نزاع و درگیری به دلیل اختلاف مالی اعتراف کرد.

چگونگی قتل یک مرد در سبزوار

رئیس پلیس آگاهی البرز در خصوص چگونگی انجام قتل گفت: وی که از مدت ها قبل به علت اختلاف مالی با مقتول مشاجره داشته در روز حادثه با مقتول درگیر شده و به کمک یکی از دوستانش ابتدا مقتول را مورد ضرب وشتم قرار داده و با اجبار وی را داخل صندوق عقب خودرو انداخته و مقتول را به محل دیگری منتقل می کنند.

او در ادامه افزود: پس از 2ساعت که درب صندوق را باز می کنند متوجه می شوند که وی فوت کرده است و از همان تاریخ قاتل متواری شده و در شهرهای مختلف به صورت مخفیانه زندگی می کرده است.

نادر بیگی در پایان گفت: با توجه به اعترافات متهم ضمن هماهنگی های لازم قضایی، پلیس آگاهی سبزوار نیز در جریان ماجرا قرار گرفته و تحقیقات بر روی پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-10-27 08:31

افزودن دیدگاه جدید