کد مطلب: 

236038

جزئیات جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس برای احمدزاده و رسن

جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با حضور بشار رسن و فرشاد احمدزاده امروز برگزار شد.
جزئیات جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس برای احمدزاده و رسن

به گزارش مهر، جلسه‌ کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس عصر امروز بابت تاخیر بشار رسن در بازگشت به تمرینات پرسپولیس و اخراج غیر فنی فرشاد احمدزاده برگزار شد.

بشار رسن و فرشاد احمدزاده قبل از شروع  تمرین امروز با کالدرون و پیروانی صحبت کرده بودند و مقرر شده بود در باشگاه هم حضور یابند. در این باره خواجه‌وند مدیر حقوقی باشگاه و عضو کمیته انضباطی گفت: جلسه در پی گزارشات واصله و درخواست مدیر محترم  تیم برگزار شد. ما توضیحات دو بازیکن را شنیدیم و بعد از جمع بندی نهایی رای صادر خواهد شد.

خواجه‌وند درباره احمدزاده گفت: این بازیکن ابراز ندامت کرده و از اخراج خود که تیم از بابت آن متضرر می‌شود ناراحت بود و حتی خودش هم می‌گفت که هواداران و باشگاه و کادر  فنی حق دارند از من ناراحت باشند چرا  که بعد از آن محرومیت سه جلسه‌ای، در بوشهر اخراج شدم و کارت قرمز گرفتم و بازی بعدی را از دست دادم. او از همه اعضای تیم و هواداران عذرخواهی کرد و تاکید داشت تابع تصمیم باشگاه هستم. در این باره با آقایان جاسمیان و پیروانی به جمع‌بندی‌هایی رسیده‌ایم و رای نهایی صادر خواهد شد و منافع باشگاه  و تیم در این باره لحاظ خواهد شد.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره حضور بشار رسن در این جلسه گفت: هفته قبل درباره برخی مسایل و همچنین علت تاخیر بشار رسن در بازگشت به تهران جلسه‌ای به اتفاق آقایان جاسمیان و پیروانی داشتیم. متعاقبا نماینده این بازیکن علاوه بر ارایه توضیحاتی به کادر فنی و مدیر تیم روز پنجشنبه به مسئولان باشگاه هم توضیح دادند.

وی افزود: رسن در جلسه امروز تاکید داشت که به خاطر پر بودن صفحات گذرنامه، نیاز به تعویض آن بود تا برای تمدید اقامت هم مشکلی ایجاد نشود اما مصادف شدن با شلوغی ایام اربعین و تعطیلات و شرایط کنونی در عراق موجب شد تا تاخیری غیرقابل پیش بینی در این بازگشت رخ دهد. توضیحات این بازیکن تا حدی قانع کننده بود اما خودشان هم پذیرفتند که می‌بایست این موضوع را بهتر مدیریت می‌کردند تا از همراهی تیم  در بازی رسمی محروم نشوند.

خواجوند در پایان گفت: ما توضیحات هر دو بازیکن را شنیدیم. آقای جاسمیان امروز صحبت‌های خوبی با فرشاد احمدزاده داشت. این بازیکن تاکید می‌کرد از این تجربیات و توصیه‌ها نهایت استفاده  را برای جبران خواهد کرد. بنابراین باید بگوییم که هر چیزی به نوبه خود و در جای خود قابل بررسی است اما در نهایت کمیته انضباطی حسب موارد گزارش شده  تصمیم‌ می گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-10-26 22:35

افزودن دیدگاه جدید