کد مطلب: 

235918

تراکتور مدعی اصلی قهرمانی با میمبلا

تیم تراکتور سازی که این روزها در اوج به سر می برد به خوبی نتیجه می گیرد مدیون بازیکنان آماده و مربی سرشناس ترک تبار خود می باشد.
تراکتور مدعی اصلی قهرمانی با میمبلا

به گزارش شفقنا، تیم تراکتور که توانسته درهفته های گذشته با نمایش بازیهای خوب بتواند خواسته های طرفدارنش را برآورده و به نتایج خوب دست یافته یابد

شاگردان دنیزلی حتی در هفته دوم لیگ برتر در تبریز با شوت سرکش حاج صفی  توانستند پرسپولیس را شکست بدهند و هفته گذشته نیز با چهار گل مقابل تیم نساجی به برتری برسند که در این دیدار با سوپر گل میمبلا که در بین هوادارن تراکتور به مارادونای آذربایجان شهرت یافته به برتری برسد. حتی رسانه های پرویی هم به تمجید از عملکرد  میمبلا و روند رو به رشد بازیکنان تراکتور پرداخته و نوشته بود که میمبلا، بازیکن پرویی تراکتور توانست در دقیقه ۵۲ اولین گل بازی را برای تیمش به ثمر برساند و زمینه ساز برد پرگل تراکتور شود. او از فاصله نزدیک به ۴۰ متر روی یک ضربه ایستگاهی توانست دروازه نساجی را باز کند.

اندیشه دنیزلی در برابر تفکرات کالدرون

تیم پرسپولیس که در چند سال اخیر با تفکرات برانکو توانسته بود جام های مختلف در ایران و نایب قهرمانی جام باشگاههای آسیا را به دست آورد انتظار هوادران را به حدی رسانده بود که هواداران احساس می کردند که باید در هر بازی مثل برتری ها که در دربی سرخابی ها با برانکو دست یافته بودند دست یابند ولی با آمدن کالدرون و مشکلات پیش آمده نتوانستند انتظارات را بر آورده کنند که در این بین مصدومیت سید جلال و غیبت در چند بازی اخیر نتوانستند آمار خوبی در خط دفاع به نمایش بگذارند

اما اگر بازی پرسپولیس مقابل تراکتور را بررسی کنیم می بینیم که اندیشه های دنیزلی  در برابر تفکرات کالدرون خوب جواب داد و کالدرون نتواست اولین محک جدی خودش را با برتری تجربه کند.

روزهای های اوج میمبلا

اما اگر به بازیهای میمبلا مارادونای آذربایجان نگاه کنیم می بینیم که این بازیکن فراتر از انتظار ظاهر شده و توانسته خط میانی سرخپوشان را در دست بگیرد و بازیکنی هم چون اکبر ایمانی که در فصل قبل در ترکیب تراکتور ثابت بوده را نیمکت نشین کند

و اگر همچنان این بازیکن به روند رو به رشد خود ادامه دهد  می تواند کابوسی برای مدافعان تیم های لیگ برتر تبدیل شود. و تراکتور همچنان با ماردونای پروی خود مدعی اصلی قهرمانی در لیگ باشد.

تیم تراکتور توانسته است با اندشه های دنیزلی بدون گل خورده و شکست در بالای جدول در کنار سپاهان هم‌امتیاز باشد ولی به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-10-24 15:42

افزودن دیدگاه جدید