کد مطلب: 

235390

شوهرعمه ام از زندان به من پیام داد که اگر غیرت داری عمه ات را بکش؛ من هم قبول کردم

اول شهریورسال گذشته بود که مأموران پلیس شهرستان ورامین از حادثه تیرانداز مقابل یکی از آرایشگاه‌های زنانه با خبر و در محل حاضر شدند.
شوهرعمه ام از زندان به من پیام داد که اگر غیرت داری عمه ات را بکش؛ من هم قبول کردم

به گزارش روزنامه جوان، در اولین بررسی‌ها مشخص شد که زنی ۳۴‌ ساله با شلیک گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده و دختری ۲۳‌ ساله هم با ضربات چاقو به شدت مجروح شده‌است که به بیمارستان منتقل شد.

همچنین مشخص شد که عامل حادثه پسری جوان بوده که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شده‌است. سیما که براثر اصابت ضربات چاقو به شدت مجروح شده بود خیلی زود تحت عمل جراحی قرار گرفت و با تلاش پزشکان از مرگ نجات پیدا کرد.

او در شرح ماجرا گفت که عامل حادثه نادر نام دارد که عمه‌اش، سهیلا را به قتل رساند و من را زخمی کرد. او توضیح داد: ما در یک آرایشگاه زنانه کار می‌کردیم. شوهر سهیلا چند بار به اتهام قاچاق مواد به زندان افتاد. او اعتیاد شدیدی هم به مصرف موادمخدر داشت و زمانی که آخرین بار به زندان افتاد سهیلا به صورت غیابی از او طلاق گرفت.

دختر جوان ادامه داد: مدتی قبل بود که نادر از من خواستگاری کرد. او دانشجوی رشته حقوق بود و می‌گفت که به من علاقه‌مند شده است و پیشنهاد ازدواج داد. مدتی که گذشت متوجه شدم که به همه چیز بدگمان است. یک بار مقابل آرایشگاه آمد و از مدیر آرایشگاه درباره رفتار من و سهیلا تحقیق کرد. علت را که سؤال کردم، گفت که به رفتار ما مظنون است و احتمال می‌دهد که ما به فساد اخلاقی دچار شده‌باشیم! نادر از من خواست فیلم دوربین‌های مداربسته آرایشگاه را به او بدهم تا او رفتار من را کنترل کند که با او حرف زدم، اما قانع نشد و گفت همچنان به ما مظنون است.

دختر جوان ادامه داد: چند روز قبل از این حادثه در راه آرایشگاه بودم که سهیلا تماس گرفت و خواست به خانه برگردم. سهیلا گفت که نادر مقابل آرایشگاه کمین کرده و احتمالاً فکری شوم در سر دارد. من هم ترسیدم و آن روز را به محل کارم نرفتم.

سیما در شرح حادثه هم گفت: روز حادثه با سهیلا راهی آرایشگاه شدیم. مقابل آرایشگاه که رسیدیم ناگهان نادر از راه رسید. او اسلحه شکاری به دست داشت و شروع به تیراندازی کرد. چند گلوله به سهیلا برخورد کرد که کشته شد. بعد به سمت من تیراندازی کرد که گلوله‌اش تمام شد. سپس چاقو کشید و به من حمله کرد و چند ضربه به من زد و سپس فرار کرد.

بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که نادر ۲۵‌ ساله شناسایی و بازداشت شد. او در اولین بازجویی‌ها به اتهام‌های خود اعتراف کرد و گفت که از سوی شوهر سابق سهیلا برای ارتکاب جنایت اجیر شده‌بود. متهم توضیح داد: مدتی قبل شوهر سهیلا از زندان با من تماس گرفت و مدعی شد که همسرش و سیما هر دو دچار فساد اخلاقی هستند. او به من گفت که بی‌غیرت هستم و باید از هردوی آن‌ها انتقام بگیرم. به خاطر اینکه از سیما خواستگاری کرده‌بودم، نمی‌خواستم حرف‌هایش را قبول کنم، اما او مدام من را تحریک می‌کرد برای همین چندبار در این باره با سیما حرف زدم، اما او هر بار انکار کرد.

متهم گفت: من تحت تأثیر همان حرف‌ها بود که تصمیم به ارتکاب قتل آن‌ها گرفتم. البته فرمان قتل را شوهر سهیلا صادر کرده بود. او نشانی مردی را به من داد که راهی خانه‌اش شدم و یک قبضه اسلحه شکاری از او گرفتم. بعد هم آن روز حادثه خونین را رقم زدم تا اینکه بازداشت شدم.

با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت شوهرسابق سهیلا هم از زندان به پلیس‌آگاهی منتقل شد و مورد بازجویی قرار گرفت. او همدستی خود در جنایت‌ها را قبول کرد.

با کامل شدن تحقیقات بازپرس نادر را به اتهام مباشرت در قتل و اقدام به قتل سیما و شوهرسهیلا را به اتهام معاونت در قتل مجرم شناخت و کیفرخواست علیه آن‌ها صادر شد. دو متهم به زودی مقابل هیئت‌قضایی شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-10-13 23:12

افزودن دیدگاه جدید