کد مطلب: 

235384

زرینچه: نبودم چون نیاز داشتم انرژی دوباره بگیرم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از چند ماه نیاز داشتم انرژی بگیرم و به همین دلیل در تمرینات حاضر نبودم.
زرینچه: نبودم چون نیاز داشتم انرژی دوباره بگیرم

به گزارش تسنیم، جواد زرینچه درباره شایعه قهرش از استقلال و غیبتش در تمرینات این تیم گفت: همه چیز تمام شد و دیگر مشکلی نیست و در حال حاضر خودمان را برای بازی با فجر سپاسی شیراز آماده می‌کنیم. می‌دانیم بازی سختی داریم و حساسیت آن را درک می‌کنیم. ما برای جام حذفی خودمان را صد درصد آماده خواهیم کرد تا نتیجه خوبی کسب کنیم و راهی مرحله بعدی شویم.
وی درباره علت غیبتش در تمرینات استقلال تصریح کرد: از روزی که به عنوان سرپرست به استقلال آمدم و در همین چند ماه یک جلسه از تمرینات را از دست ندادم و نیاز داشتم انرژی دوباره بگیرم؛ بنابراین بحث قهر در میان نبود و الان هم مشکلی نیست. می‌خواهیم کنار یکدیگر استقلال پویایی بسازیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به منتفی شدن حضور گری هوپر در استقلال و ناراحتی هواداران گفت: شرایطی پیش آمد که حضور این بازیکن منتفی شد. طبق اطلاعی که دارم، باشگاه دنبال جذب مهاجم خارجی است.

زرینچه درباره بحث مصدومیت مهدی قائدی و بازگشت او به تمرینات استقلال گفت: جریان این بود که پنجشنبه بازی جام حذفی را در پیش داشتیم و استراماچونی از ما خواست که بازیکنان تیم امید را داشته باشد. از حمید استیلی (سرمربی تیم امید) خواهش کردم که بازیکنان امید ما را بدهد، چون اگر آن‌ها نباشند تمرینات‌مان خالی از بازیکن می‌شود. قائدی قبل از اینکه به اردوی تیم امید برود، کمی مصدومیت داشت و آنجا رعایت وضعیت او را کرده بودند. استیلی گفت به خاطر وضعیت قائدی، در دیدار با شهر خودرو به او بازی نمی‌دهم و همراه تیم به قطر هم نمی‌برم تا مشکلی پیش نیاید و بتواند استقلال را همراهی کند.

وی درباره مصاحبه کاوه ستوده، پزشک تیم فوتبال استقلال که از اظهارات قائدی راجع به مصدومیتش ابراز ناراحتی کرده بود، گفت: ماجرای قائدی همین بوده است و چیز دیگری نبود. استیلی با درخواست ما موافقت کرد و از چهار بازیکن استقلال در تیم امید، سه بازیکن را آزاد کرد. البته استیلی گفت به عارف غلامی نیاز دارم و به همین دلیل او را در اردوی تیم امید نگه داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-10-13 22:21

افزودن دیدگاه جدید