کد مطلب: 

235205

نقل و انتقالات؛ مبادلات بزرگ در انتظار بارسا و رئال

شایعات جدیدی در مورد اهداف انتقالاتی رئال و بارسلونا شکل گرفته است.
نقل و انتقالات؛ مبادلات بزرگ در انتظار بارسا و رئال

به گزارش شفقنا، عملکرد ضعیف گریزمان و گرث بیل باعث شده که بارسلونا و رئال مادرید  به دنبال یافتن جانشین هایی جدید برای این ستاره ها باشند.

گابریل خسوس در رادار رئال مادرید

براساس گزارش دون بالون، رئال مادرید تمایل دارد که گابریل خسوس را از منچسترسیتی جذب کند. این مهاجم برزیلی در حضور سرخیو آگوئرو به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده و فرصت زیادی برای بازی در تیم گواردیولا پیدا نمی کند. در این شرایط، رئال مادرید در تلاش است تا با یک پیشنهاد خوب این مهاجم ۲۲ ساله را راضی کند که اتحاد را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کند.

رئالی ها امیدوارند که بتوانند در نقل و انتقالات زمستانی چنین انتقالی صورت بگیرد و برای تامین هزینه های خرید خسوس، حاضر هستند که گرث بیل را به فروش برسانند. مهاجم ولزی در نقل و انتقالات تابستانی تا یک قدمی جدایی از رئال پیش رفت اما در نهایت در تیم زیدان ماندگار شد. با این وجود، همچنان آینده او در هاله از ابهام قرار دارد و احتمال جدایی اش رئال بالاست.  نیمکت نشینی های اخیر باعث شده که حتی گفته شود بیل از هم اکنون به دنبال جدایی از این تیم است.

بمب بارسا در راه است؟

رسانه های فرانسوی از تمایل بارسلونا برای مبادله گریزمان با نیمار خبر داده اند. در همین شرایط، روزنامه انگلیسی دیلی میل هم گزارش داده است که بارسایی ها حاضرند برای اینکه مبلغ زیادی به پی اس جی بابت نیمار پرداخت نکنند، گریزمان را به تیم پاریسی بدهند.

بحث بازگشت نیمار از مدتها پیش مطرح بوده و مذاکرات گسترده ای هم بین بارسلونا و پاری سن ژرمن در طول تابستان صورت گرفت اما در نهایت اختلافات مالی باعث شد که توافقی در این زمینه صورت نگیرد. با این حال، همچنان بحث نیمار به بارسا وجود دارد و گفته می شود که این ستاره برزیلی همچنان مصمم است که هر چه زودتر پی اس جی را به مقصد بارسلونا ترک کند. در چنین وضعیتی، عملکرد ضعیف گریزمان و عدم ارتباط گیری با مسی و سوارز باعث شده که سران باشگاه بارسلونا به این فکر بیافتند که با قربانی کردن گریزمان شرایط را برای خرید نیمار فراهم کنند.  بارسا گریزمان را این تابستان با پرداخت مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو از اتلتیکو خرید و حالا امیدوار است که با دادن این بازیکن فرانسوی به پاری سن ژرمن، بخش اعظمی از مبلغ لازم برای خرید ستاره برزیلی پی اس جی را تامین کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.3 (3 رای)
سیتنا 4
2019-10-09 23:16

افزودن دیدگاه جدید