کد مطلب: 

235079

چرا سرخپوشان به سرنوشت استقلال دچار شدند؟

پرسپولیس در دیدار مقابل شهر خودرو شکست تلخی را متحمل شد.
چرا سرخپوشان به سرنوشت استقلال دچار شدند؟

به گزارش شفقنا، پرسپولیس در این فصل حال و روز خوبی ندارد. از مجموع شش مسابقه در لیگ متحمل ۳ شکست شده است و با تفاضل گل منفی روزهای تلخی را تجربه می کند.

کالدرون تا اینجا نتوانسته ترکیب اصلی تیمش را پیدا کند و بازیکنان در پست تخصصی بازی نمی کنند. کالدرون در خط حمله با مشکل بزرگتری مواجه است، مهاجمان این تیم بدترین عملکرد را داشته اند و آمدن جونیور هم توفیقی برای تیم نداشته است. پرسپولیس بر خلاف فصول گذشته در خط دفاعی هم با مشکلات عدیده ای روبرو است. بدون شک نیمکت نشینی سیدجلال تاثیر زیادی در به وجود آمدن این مشکلات داشته است. سید جلال به عنوان کاپیتان تیم به خوبی در کنار سایر بازیکنان خط دفاعی مستحکمی تشکیل داده بود و گل زدن به پرسپولیس را سخت می کرد. پرسپولیس وقتی گل میزد از دروازه خود در بازی به خوبی محافظت می کرد و پیروز بازی می شد. البته نباید اشتباهات بیرانوند را نادیده گرفت. در این فصل پرسپولیس فاصله زیادی با روزهای اوج خود پیدا کرده است. این تیم در برابر مدعیان لیک به جزء استقلال شکست خورد و عیار این تیم نمایان شد. در بازی مقابل شهر خودرو در آخرین لحظات گل بدی خورد و متحمل شکست تلخی شد.

اتفاقی که بارها برای استقلال در این فصل افتاد. اگر استقلال در دقایق آخر گلی دریافت نمی کرد جایگاهش در این فصل خیلی بهتر از این بود. واقعیت این است که استقلال در این فصل علارغم کسب نتایج دور از انتظار فوتبال زیبایی را نسسبت به پرسپولیس در زمین بازی نشان داده است و قطعا این تیم در آینده نتایج بهتری را خواهد گرفت. اما شاید خوشبین ترین هوادار پرسپولیس هم امیدی به قهرمانی این تیم ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-10-07 21:12

افزودن دیدگاه جدید