کد مطلب: 

235009

استارت گلزنی آبی ها با مهاجم خارجی!

شاگردان استراماچونی بعداز ۵ هفته توانستند اولین برد فصل را هر چند دیر اما در ورزشگاه بدون تماشاگر جشن بگیرند. آبی پوشان بعد از برتری مقابل گل گهر، حالا شرایط بهتری را در خط حمله خود تجربه می‌کنند و تلاش هستند در تعطیلات بتوانند مهاجم بهتری را جذب کنند.
استارت گلزنی آبی ها با مهاجم خارجی!

به گزارش شفقنا، باشگاه استقلال بعد از مدت ها  و تجربه روزهای سخت جذب یک مهاجم خارجی را در برنامه کاری خود را دارد  تا این مهاجم بتواند در کنار دیگر بازیکنان آبی پوش خط حمله استقلال را تکمیل کند  اما با گذشت ۶ هفته از آغاز  فصل هنوز نتوانستند  این مهاجم با ارا جذب کنند.

با این حال مدیران استقلال در تلاش هستند تا هر چه سریعتر مهاجم مورد نظر این باشگاه را جذب کنند تا این بازیکن بتواند در بازی پیش رو برای آبی ها به میدان برود.

استقلال در چند هفته اول لیگ برتر در کنار ناکام بودن در بدست آوردن پیروزی، در گلزنی و البته ایجاد موقعیت هم چندان موفق نبود اما این تیم در چند بازی اخیر خود برابر ذوب آهن و البته گل ریحان، هم در گلزنی نمایش خوبی داشته است و هم موقعیت زیادی را روی دروازه حریف خلق کرده است.

استقلال در نیمه دوم بازی با ذوب آهن موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کرد که حاصل آن دو گل بود و در بازی با گل ریحان هم این تیم توانست سه گل وارد دروازه گل ریحان سخت‌کوش کند. و در بازی برابر گل گهر نیز توانستند با نتیجه ۲ بر یک به اولین پیروزی فصل خود دست یابند.

در خط حمله آبی پوشان درغیاب دیاباته  تا به امروز فقط روح‌الله باقری و مرتضی تبریزی حضور دارند و همین موضوع باعث شده تا سرمربی استقلال خواستار جذب یک مهاجم خارجی با کیفیت برای این تیم شود. پیش از این منشا و ایسما در خط حمله از استقلالی‌ها جدا شدند.

آندره‌ استراماچونی سرمربی استقلال که در دیدار های قبلی خود در خط حمله با مشکل روبرو بوده  از مسئولان این باشگاه درخواست یک مهاجم خارجی را کرده است.

اما همه این‌ها در شرایطی است که تنها مهاجم خارجی استقلال تهران تا به امروز غایب بوده و آبی پوشان با توجه به اینکه فصل های قبل مهاجم خارجی خوبی را در ترکیب داشتتند که می توان  به ایسما و منشا اشاره کرد و باید دید که مسولان می توان با جذب مهاجم خارجی بهتر موتورگلزنی این تیم را روشن کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-10-06 18:18

افزودن دیدگاه جدید