کد مطلب: 

234951

سید جلال و حرکت برانکویی کالدرون

کالدرون هم تصمیم دارد که مانند برانکو نشان دهد که در تیم پرسپولیس حرف اول را چه کسی می زند.
سید جلال و حرکت برانکویی کالدرون

به گزارش شفقنا، فشار انتقادات در مورد بازی ندادن به سیدجلال باعث شد که در نهایت کالدرون به آن واکنش نشان دهد و با قاطعیت بگوید که او هر بازیکنی را که مناسب بداند در ترکیب اصلی تیم بازی می دهد.

بازی ندادن به کاپیتان محبوب سرخپوشان اما چیزی نیست که خیلی پرسپولیسی ها را خوشحال کند. بخصوص که این بازی ندادن ها همزمان شده با نتایج و عملکرد ضعیف پرسپولیس. در چنین شرایطی پیرامون رابطه کالدرون و حسینی یک حاشیه بزرگ شکل گرفته که می تواند پرسپولیس را به دردسر بیاندازد.

با این وجود، به نظر می رسد که کالدرون قصد ندارد، کوتاه بیاید و تصمیمش بر ادامه نیمکت نشینی سیدجلال است تا این نکته را هم ثابت کند که او حرف اول را در تیم به لحاظ فنی می زند. اتفاقی مشابه در دوره برانکو هم تکرار شد. نمونه بارز این مسئله در مورد محسن مسلمان بود. در یک دوره خیلی از هواداران خواستار حضور «مهندس» در ترکیب پرسپولیسی ها بودند اما برانکو روی تصمیم خود پافشاری کرد و در نهایت هم عذر مسلمان را از تیمش خواست. حالا سناریویی تقریبا مشابه با سدجلال و سرمربی جدید تیم در حال تکرار شدن است. البته به نظر می رسد که سیدجلال در تلاش است تا به صورت حرفه ای تری نسبت به مسلمان به این مسئله واکنش نشان دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-10-05 21:48

افزودن دیدگاه جدید