کد مطلب: 

234729

حامد لک جانشین حسینی در استقلال و بیرانوند در تیم ملی می شود؟

دروازه بان ماشین سازی برترین بازیکن این تیم در دیدار برابر پرسپولیس بود.
حامد لک جانشین حسینی در استقلال و بیرانوند در تیم ملی می شود؟

به گزارش شفقنا، حامد لک دروازبان موفق فصل گذشته نساجی مازنداران بعد از اینکه به عنوان جانشین مهدی رحمتی در استقلال مطرح شد با یک چرخ سر از تبریز در آورده و به تیم ماشین سازی تبریز پیوست.

حامد لک که سابقه بازی در تراکتور را با رسول خطیبی را در تبریز داشت اکنون نیز در این شهر با این مربی و در ترکیب اصلی ماشین سازی کار خود را ادامه می دهد.

دروازه بان ماشین سازی پس از دوران خوبی که در صبای قم، سایپا و فولاد داشت، پس از حضور در ترکیب ماشین سازی  توانسته با درخشش خود بازیهای خوبی را به نمایش بگذارد و یکی از بازیکنان مورد اعتماد  خطیبی قرار گیرد  و در چند بازی اخیرشان توانسته موقعیت‌های زیادی را مهار کند.

این دروازه‌بان  که هفته قبل در کسب  پیروزی  پرگل  ماشین سازی در تبریز تاثیرگذار بود، شب گذشته نیز برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا با مهار پنالتی علی علیپور و بسته نگه داشتن دروازه خود تا لحظات آخر  یکی از چهره‌های ویژه این دیدار بود ولی در دقایق پایانی بازی نتوانست ضربه امیری را مهار کند هر چند که با دریافت این گل نیز از شایستگی های این دروازه بان کاسته نمی شود.

لک در چند بازی اخیر ماشین سازی در لیگ، با مهار  پنالتی شب گذشته علیپور بازیکن پرسپولیس توانسته خیال خطیبی و طرفداران ماسین سازی را از بابت دروازه بانی راحت کند و دروازه بان مطمئنی برای ماشین سازی باشد و بنظر می رسد ویلموتس نیز نیم نگاهی به حامد لک در ترکیب اصلی تیم ملی داشته باشد و مطمین می توان به نحو احسن از وظیف سنگین دروزه بانی تیم ملی را بعهده بگیرد. و حالا در تلاش است که خودش را به هم ویلموتس ثابت کند تا  بتواند در تیم ملی هم قابلیت های خود را به نمایش بگذارد.

اما زمزمه های حضور این بازیکن که قبل از پیوستن به ماشین سازی  به عنوان جانشین مهدی رحمتی در استقلال مطرح بود، با یک چرخ سر از تبریز در آورده و به تیم ماشین سازی تبریز پیوست و با درخشش در تبریز و اشتباهات فراوان این روزهای حسینی در استقلال شایعات حضور لک همچنان در استقلال به گوش می رسد شاید در هفته های یا ماههای آینده لک را در جمع آبی ها پایتخت ببینیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-10-01 15:17

افزودن دیدگاه جدید