کد مطلب: 

234693

حساب مالک تراکتور ته کشیده یا عطش تیم‌داری‌اش؟

پرشورها در یک هفته مانده به تعطیلی لیگ باید به فکر چاره ای باشند تا در فصلی که بهترین نتیجه سال های اخیرشان را گرفته اند دچار حاشیه نشده و با قدرت به کار خود ادامه دهند.
حساب مالک تراکتور ته کشیده یا عطش تیم‌داری‌اش؟

به گزارش خبرآنلاین، در حالی که تیم محبوب لیگ برتری در این فصل از رقابت ها با هدایت سرمربی ترک تبار خود نتایج خوبی را از بازهی های خود گرفته است، اخبار رسیده حکایت از این دارد که تراکتور نه تنها نتوانسته در راستای حرفه ای سازی باشگاه بدهی های پیشین خود را تسویه کند بلکه علیرغم گفته های مدیرعاملش با انبوهی از بدهی های جاری نیز رو در رو بوده که این موضوع بر حرفه ای سازی این باشگاه و احتمال جایگزینی اش با تیم های دیگر سایه انداخته است. چرا که سهیل مهدی مسئول صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها امروز در مصاحبه ای تراکتور را جزو باشگاه های بدهکاری معرفی کرد که امکان حرفه ای سازی برایش مقدور نخواهد بود.

علاوه بر این همواره بازیکنان این تیم از عدم پرداخت بدهی های فصل گذشته شان گلایه مند بودند و هنوز پرداختی های فصل جاری این تیم نیز به 30 درصد تعهد شده نرسیده است.

با این تفاسیر و یادآوری حواشی ماه های گذشته در مورد بدهی های مالک این باشگاه به نظر می رسد که یا حساب مالک این تیم متمول ایرانی ته کشیده و یا دیگر عطشی برای تیم داری ندارد.

با این وجود پرشورها در یک هفته مانده به تعطیلی لیگ باید به فکر چاره ای باشند تا در فصلی که بهترین نتیجه سال های اخیرشان را گرفته اند دچار حاشیه نشده و با قدرت به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-30 20:07

افزودن دیدگاه جدید