کد مطلب: 

234689

بیرانوند: بخشیدن هواداران تراکتور دلیل فحاشی‌ها بود

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو تیم پرطرفدار پایتخت را محروم و جریمه می‌کند تا تیم‌های دیگر درس بگیرند.
بیرانوند: بخشیدن هواداران تراکتور دلیل فحاشی‌ها بود

به گزارش خبرورزشی،  علیرضا بیرانوند در پایان دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: امروز یک اتفاق خیلی بد برای من رخ داد، اما پیش از آن می‌خواهم به تمام هواداران، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌مان بابت این برد تبریک بگویم، چرا که اگر بازی به پنالتی کشیده می‌شد کار برای بازیکنان پنالتی‌زن خیلی سخت می‌شد. خدا را شکر وحید آن گل را زد.

وی افزود: یکسری حرف‌ها را نمی‌شود بیان کرد. من چندین بار است که به اینجا می‌آیم و یکسری اتفاقات رخ می‌دهد. شما امروز همه چیز را دیدید و فیلم گرفتید. من پنج بار در مصاحبه‌هایم این اتفاقات را نادیده گرفتم، اما وقتی شما از صحنه فیلم می‌گیرید و پخش می‌کنید خودش گویای همه چیز است. به‌هرحال این هواداران برای لذت بردن از فوتبال به ورزشگاه می‌آیند و دوست دارند ملی‌پوشان را از نزدیک ببینند. من هم می‌خواهم تمام تمرکزم روی فوتبالم باشد و به حواشی کاری نداشته باشم، اما وقتی کمیته انضباطی بعد از بازی پرسپولیس برابر تراکتور در تبریز هواداران آن‌ها را به دلیل فحاشی محروم کرده و بعد از ۱۲ ساعت می‌بخشد، نتیجه‌اش همین می‌شود که این هوادار اطمینان پیدا می‌کند که محروم نخواهد شد و به فحاشی‌ها ادامه می‌دهد!

بیرانوند با تأکید بر اینکه هواداران ماشین‌سازی همان هواداران تراکتور بودند، خاطرنشان کرد: صاحب دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی یک نفر است. هر چند که من برای باشگاه ماشین‌سازی که قدمت زیادی دارد، احترام زیادی قائلم. درست است که پرسپولیس و استقلال هم در پایتخت یک مالک دارند، اما اینجا قضیه فرق می‌کند. ماشین‌سازی و تراکتور تیم‌های خصوصی هستند و هوادارانش هم یکی هستند. قطعاً اگر کمیته انضباطی هواداران تراکتور را محروم می‌کرد آن‌ها از این اتفاق درس می‌گرفتند. به خاطر شرایط تیمم ترجیح می‌دهم راجع به خیلی مسائل سکوت کنم، اما وقتی می‌بینم دو تیم بزرگ پایتخت را به آن شکل بازیکنان و هوادارانش را محروم می‌کنند در واقع می‌خواهند بگویند قدرت این کار را دارند و از این راه می‌خواهند هواداران تیم‌های دیگر درس عبرت بگیرند. امروز دید خودتان صحنه‌هایی را که حتی فیلم آن را هم نمی‌توانید به قول خودتان پخش کنید، چون فحاشی خیلی زیاد بود.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران تبریزی که اصرار داشت در ورزشگاه آزادی بیشتر فحاشی می‌شود، تصریح کرد: من هرگز چنین صحنه‌هایی را که امروز دیدم، در ورزشگاه آزادی ندیده‌ام. اولین جایی بود که به چشم دیدم هواداران اصلاً کاری به تیم‌شان نداشتند و در تمام ۱۰۱ دقیقه بازی فقط فحاشی می‌کردند. نه فقط به من، بلکه به کل تیم فحاشی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-30 18:52

افزودن دیدگاه جدید