کد مطلب: 

234178

شانس استقلال برای پیروزی بیشتر از پرسپولیس است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال فوتبالی مدرن‌تر و با برنامه‌تر از پرسپولیس نمایش می‌دهد و شانس پیروزی‌اش در دربی به مراتب بیشتر از حریف است.
شانس استقلال برای پیروزی بیشتر از پرسپولیس است

به گزارش مهر، پیمان صاحب جمعی در خصوص دربی شماره ۹۰ اظهار داشت: اگر بازیهای دو تیم در سه هفته اول را نگاه کنیم می‌بینیم آبی‌ها فوتبالی مدرن تر از حریف ارائه داده‌اند، اما در کسب نتیجه ضعیف‌تر عمل کردند.

وی افزود: شاید پرسپولیس نتایج بهتری گرفته و امتیازات بیشتری داشته باشد، اما شرایط فنی دو تیم پیش از بازی می‌گوید شانس استقلال برای پیروزی به مراتب بیشتر از سرخ پوشان است و اگر قرار باشد این بازی برنده‌ای داشته باشد، فکر می‌کنم تیم برنده این دیدار شاگردان استراماچونی باشند.

مدافع پیشین آبی پوشان تصریح کرد: این بازی برای استراماچونی و استقلال خیلی مهم است. شرایط کنونی این تیم در جدول نیز می‌تواند یک عامل انگیزشی و یک محرک برای آنها باشد تا با قوای بیشتری در میدان حضور پیدا کنند.

صاحب جمعی ادامه داد: دست استراماچونی بابت داشتن مهره‌های بیشتر برای این بازی از کالدرون بازتر است و این می‌تواند باعث شود تا اتفاقات فنی داخل زمین بیشتر به سود استقلال رقم بخورد.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نقش هواداران دو تیم بیان داشت: هرگاه هواداران در این بازی‌ها تنش داشته‌اند و این تنش به زمین کشیده شده، کیفیت بازی کاهش پیدا کرده است. امیدوارم هواداران در این بازی حرفه‌ای تر از همیشه تنها به حمایت از تیم خودی بپردازند و اجازه ندهند تا اتفاقات غیر فوتبالی روی سکوها بر کیفیت بازی تاثیر بگذارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-21 21:18

افزودن دیدگاه جدید