کد مطلب: 

234105

جنجال ختنه کردن شیلا دختر 7 ساله!

ختنه کردن دختران هنوز هم در برخی از کشور های جهان انجام می شود و هر بار شاهد شکنجه های دردناک دختران هستیم.
جنجال ختنه کردن شیلا دختر 7 ساله!

به گزارش رکنا، طبق خبرهایی که در رسانه های خارجی گسترش یافت در منطقه شمال عراق 60 درصد زنان ختنه می‌شوند و این عذاب و شکنجه از کودکی با آن ها همراه بوده و جزو کابوس های کودکی شان مانده است.

داستان تلخ دخترکی 7 ساله در عراق که به اجبار مادرش و چند زن همسایه ختنه شد، دنیا را تکان داد.

شیلا که اکنون دختری جوان شده است در خصوص آزار جنسی که در زمان کودکی شامل حالش شده بود گفت : تنها 7 سال داشتم که با تیغ فولادی ضد زنگ ختنه شدم و زن بی رحمی که بدون توجه به گریه و التماس هایم مرا از بین برد هنگام شروع این جنایتش با خوشحالی در حالی که دستانش را رو به آسمان گرفته بود و بعد بدون توجه به گریه هایم با کمک مادرم و سایر همسایه ها به اجبار لباس هایم را از تنم خارج کرد و بعد فریاد هایم تا آسمان رسید.

چرا مادرم با ختنه کردن من موافق بود

شیلا در ادامه صحبت هایش در حالی که هنوز یاد و خاطرات درد آور آن روز در ذهنش تداعی شده بود گفت که نمی داند چرا مادرش در حق او چنین ظلمی کرده است.

داستان تلخ و دردناک ختنه کردن دختران هنوز هم در برخی از کشور ها ادامه دارد و هنوز هم شاهد شکنجه های وحشتناک دختران کم سن و سال در برخی از نقاط جهان هستیم.

این بار رسانه های جهان از شکنجه و عذاب دختران در عراق گزارش دادند که هنوز مشخص نشده است چگونه این عذاب جنسی از کشور های آفریقایی و شرق آسیا به عراق رسید و آن ها را نیز در برگرفت.

آیا این درد و شکنجه وابسته به عقاید مذهبی است یا برای نشان دادن عفت و پاکی دختران؟ هنوز پس از گذشت چند سال از این شکنجه دردناک و هولناک پارلمان عراق هیچ تلاشی برای پایان دادن به این رسم نکرده است.

گفتنی است رئیس کمیسیون زنان پارلمان عراق از مبارزه برای ممنوعیت ختنه زنان در شمال عراق و درخواست 10 سال حبس برای عاملان این کار خواسته است اما این طرح حدود یک سال است بدون رسیدگی مانده است و هنوز دختران زیادی همچون شیلا قربانی این سنت می شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-20 11:09

افزودن دیدگاه جدید