کد مطلب: 

233986

مشکل بزرگ پرسپولیس برای پوکر قهرمانی

مشکل بزرگ فصل قبل سرخ پوشان همچنان ادامه دارد و سخت است که با این خط حمله پرسپولیس بازهم از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.
مشکل بزرگ پرسپولیس برای پوکر قهرمانی

به گزارش شفقنا، پرسپولیس سه فصل پیاپی است که قهرمانی در لیگ برتر ایران را به دست می آورد.

سرخ پوشان با هدایت برانکو ایوانکوویچ روزهای درخشانی را در لیگ برتر ایران به ثبت رساندند و سه قهرمانی پیاپی را کسب کردند تا یک رکورد خاص را به نام خود به ثبت رسانند.

هدایت پرسپولیس را در فصل جاری گابریل کالدرون آرژانتینی برعهده دارد. با وجود آنکه سرخ پوشان همه بازیکنان کلیدی فصل قبل خود را حفظ کرده اند اما کار سختی برای تکرار  عنوان قهرمانی دارند.

مشکل بزرگی که پرسپولیس در فصل جاری دارد خط حمله این تیم است. هر هواداری چه برسد به کادر فنی و مدیریت باشگاه قبل از آغاز لیگ به خوبی می دانست که سرخ پوشان در خط حمله نیاز به تغییر اساسی دارند.

علیپور در بازی های پایانی فصل قبل با افت محسوس مواجه شده بود و در فصل جاری هم ناامید کننده ظاهر شده است و در سه بازی آغازین هنوز موفق به گلزنی نشده این درحالی است که فرصت های بسیار خوبی هم نصیب او شده اما از باز کردن دروازه حریفان ناتوان است.

قرار بود که پرسپولیس در تابستان با یک مهاجم خوب خارجی قرارداد امضا کند و فرصت بسیار زیادی هم داشت اما در نهایت بازیکنی راهی این تیم شده است که نشانی از یک مهاجم بزرگ را نمی دهد و به نظر می رسد که بازهم پول سرخ پوشان بی جهت صرف جذب بازیکن خارجی شده است.

علیپور و جونیور برزیلی دو مهاجم هدف پرسپولیس در فصل جاری هستند اما هر دو بازیکن نشانی از یک مهاجم آماده را نمی دهند. تیم کالدرون در فصل جاری دو گل به ثمر رسانده است که هیچ کدام از مهاجمان آن را به ثمر نرسانده اند.

خط حمله پرسپولیس وضعیت خوبی ندارد. با افت علیپور و جونیور معمولی روزهای سختی برای پرسپولیس پیش بینی می شود و بسیار سخت است که این تیم بتواند برای چهارمین فصل پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد و به اصطلاح پوکر قهرمانی کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-17 19:29

افزودن دیدگاه جدید