کد مطلب: 

233847

«بی‌خوابی» زکی‌پور را از لیست استقلال خط زد!

خط خوردن یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیم استقلال در هفته‌های اخیر در آستانه بازی با نفت مسجدسلیمان روز گذشته علامت‌های سؤال زیادی را پیش روی طرفداران استقلال و البته کارشناسان قرار داد.
«بی‌خوابی» زکی‌پور را از لیست استقلال خط زد!

به گزارش خبرورزشی، از همان زمانی که تمرین نوبت صبح استقلال به پایان رسید و لیست ۱۹ نفره این تیم برای اعزام به آبادان منتشر شد خیلی‌ها دنبال این موضوع رفتند که چه اتفاقی برای زکی‌پور رخ داده که در آستانه بازی از لیست خط خورده است؟ به همین منظور با اطرافیان تیم و خود میلاد تماس گرفتیم تا در نهایت متوجه شدیم موضوع خط خوردن فراتر از آسیب‌دیدگی و این مسائل بوده است.

زرینچه از زانو حرف زد
پیش از هر چیز به سراغ کادر فنی تیم رفتیم. در این بین تنها جواد زرینچه است که می‌توان با او ارتباط گرفت و حرف زد. استراماچونی و رفقای خارجی اش هیچ پل ارتباطی با رسانه‌ها ندارند. سرپرست باتجربه تیم پس از مواجهه به این پرسش که چرا میلاد را به همراه خود به فرودگاه نبرده‌اند به خبرورزشی گفت: «زانوی میلاد کمی آسیب دیده بود و برای اینکه شهرآورد در پیش است و نمی‌خواهیم درباره بازیکنان ریسک کنیم ترجیح داده شد او در تهران بماند و استراحت کند».

باشگاه از مصدومیت خبر نداشت
این مطلب از سوی سرپرست باتجربه استقلال در شرایطی عنوان می‌شد که حتی در گزارش تمرینی که از سوی باشگاه استقلال روی خروجی سایتش قرار داده شد اشاره‌ای به این موضوع نشد که زکی‌پور یا حتی بازیکنی دیگر در تمرین مصدوم شده است. پس به نظر می‌رسید اتفاقی غیر از این در پس ماجراست!

زکی‌پور از دسترس خارج شد
نفر بعدی میلاد زکی‌پور بود که برای سؤال در این باره به سراغش رفتیم، اما همه راه‌ها برای رسیدن به او مسدود بود. به نظر می‌رسید مدافع مازندرانی استقلال از این بابت که خط خورده خیلی ناراحت است!

آرزوی میلاد برای استقلال
تنها نکته‌ای که می‌شد از میلاد زکی‌پور درباره خط خوردنش از لیست ۱۸ نفره تیم متوجه شد آرزویی بود که برای هم‌تیمی‌هایش داشت. او پس از خروج از محل تمرین در اینستاگرامش، عکس تیمی استقلال در حال دویدن با ۴ قلب آبی را منتشر کرد و بالای آن نوشت: «موفق باشید» ... البته به زبان انگلیسی!

پای میلیچ در میان است.
اما روایت یکی از بازیکنان از این ماجرا تیم حاکی از این بود که میلاد زکی‌پور هیچ مشکل بدنی نداشته و تنها به این دلیل از لیست کنار گذاشته شده که قرار شده میلیچ در ترکیب اصلی به میدان برود. این هم‌تیمی زکی‌پور می‌گفت در روز‌های منتهی به سفر تیم استراماچونی از میلیچ در ترکیب تیم اصلی بهره می‌برد و زکی‌پور را در تیم روبه‌رویی (ذخیره‌ها) قرار می‌داد. از این رو میلاد که در دو بازی قبلی استقلال جزو نفرات ثابت تیم بود با توجه به شرایط تمرینی اش، در روز‌های گذشته مثل همیشه سرحال نبود.

درددل زکی‌پور با سباستین
این بازیکن استقلال حتی می‌دانست که میلاد زکی‌پور با توجه به شیوه تمرینات در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه با سباستین هم در همین باره صحبت کرده و گفته وقتی در دو بازی قبلی یک توپ هم از جناح چپ رد نشده و از طریف بیشترین حملات استقلال از سمت چپ بوده چه اصراری است که میلیچ در ترکیب تیم اصلی‌ها تمرین کند ولی او در تیم ذخیره‌ها؟

بی‌خوابی و خستگی شدید
از اتفاقات هر روزه در تمرین استقلال این است که استراماچونی پیش از هر بازی از تک‌تک بازیکنان سؤال می‌پرسد میزان خستگی‌شان را از یک تا ۱۰ به او بگویند و اغلب بازیکنان میزان خستگی‌شان را یک یا حداکثر ۲ اعلام می‌کنند و خیلی‌ها هم خستگی‌شان را برابر با صفر بیان می‌کنند ولی روز گذشته وقتی نوبت به زکی‌پور می‌رسد در پاسخ به این سؤال، خستگی اش را ۱۰ از ۱۰ اعلام می‌کند! طوری که استراماچونی ابتدا فکر می‌کند او گفته ۱۰ نمره آمادگی دارد ولی میلاد می‌گوید که ۱۰ نمره خسته است! اما وقتی استراماچونی دلیل این خستگی را از او می‌پرسد پاسخ می‌شنود به دلیل بی‌خوابی که تا صبح داشته احساس خستگی می‌کند.

زکی‌پور به شهرآورد می‌رسد؟
فارغ از این مسائل و با توجه به تجارب خوبی که میلاد زکی‌پور از شهرآورد‌های قبلی در این سال‌ها دارد باید دید آیا این موضوع تا شهرآورد رتق و فتق می‌شود یا نه! قطعاً وجود بازیکنانی با تجربه بازی در شهرآورد در چنین رویدادی بهتر از سایرین می‌توانند به درد استقلال بخورند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-15 15:06

افزودن دیدگاه جدید