کد مطلب: 

233805

پیشکسوت استقلال: چرا دربی یکشنبه است؟

پیشکسوت تیم استقلال امیدوار است تا تیم محبوبش فاتح شهرآورد تهران باشد.
پیشکسوت استقلال: چرا دربی یکشنبه است؟

به گزارش خبرآنلاین، هاشم بیک زاده مدافع سابق استقلال که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده و به جرگه مربیان پیوسته است می گوید این تیم باید هر طور شده دربی را ببرد. استقلالی ها در هفته چهارم لیگ برتر باید به مصاف پرسپولیس بروند.اگر در این بازی برنده باشند که همه چیز به نفع شان خواهد شد ولی شکست در این بازی می تواند اوضاع را خراب کند. بیک زاده معتقد است تمرکز از همه چیز برای استقلال مهمتر است.

هاشم از اوضاع استقلال خبر داری؟
کم و بیش با بچه ها در ارتباط هستم و گهگاه خبر می گیرم. فعلا آرامش به این تیم بازگشته و امیدوارم که ادامه دار باشد. استقلال فصل را خوب شروع کرده و این خوب نیست. منتهی تیم نباید انگیزه خود را از دست دهد و تمرکز داشته باشد. ممکن است هر تیمی فصل را بد شروع کند. البته ما امیدوار بودیم بعد از چند فصل استقلال امسال خوب شروع کند. حالا هم اتفاقی نیفتاده است و تیم نباید فکر کند چیزی از دست رفته است.

درباره دربی نگران هستی؟
دربی که همیشه حساس است و نگرانی به وجود می آورد. این مسابقه مهمترین بازی فصل است. امسال پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به استقلال داشته و سه امتیاز به دست آورده است. ولی این اصلا ملاک نیست.من فقط مانده ام که چرا باید به این مهمی باید روز یکشبه برگزار شود.

مسئولان می گویند به خاطر والیبال مجبور شدند بازی را یکشنبه بیاندازند. 
خب این به ضرر استقلال است. الان گفته اند بازی باید ۹۰ به ۱۰ باشد. استقلال هم میزبان است. روز یکشنبه به نظر شما هواداران استقلال کار ندارند؟ الان اگر استادیوم پر نشود چه کسی پاسخگوست؟ وقتی این قانون را می خواهند اجرا کنند حداقل زمان بهترین برای بازی تعیین می کردند. امیدوارم که مسئولان حداقل تصمیم خود را عوض کنند  یا اینکه بازی برگشت را هم دقیقا روز یکشنبه بگذارند. تازه شرایط خیلی فرق می کند. شما شک نکنید اگراستقلال لیگ را خوب شروع می کرد آنوقت تماشاگران زیادی به استادیوم می آمدند. الان هم طرفداران نشان دهند که چقدر عاشق این تیم هستند و به خاطرش به استادیوم بروند تا تیم تنها نماند.

فکر می کنی استقلال بتواند دربی را ببرد؟
اصلا قابل پیش بینی نیست. نتیجه این مسابقه را که نمی شود حدس کرد ولی قطعا شرایط دو تیم در بازی های قبلی روی دربی اثر نمی گذارد. روز بازی در زمین مسابقه همه چیز تعیین خواهد شد. استقلال باید تمرکز داشته باشد. همه در تیم روی کار خودشان تمرکز کنند و از حاشیه دور باشند. استقلال اگر این بازی را ببرد شرایط را عوض خواهد کرد. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-14 16:57

افزودن دیدگاه جدید