کد مطلب: 

233752

استراماچونی و کالدرون؛ یک دربی حساس تر از همیشه

پیروزی در دربی برای استراماچونی و کالدرون از اهمیت به سزایی برخودار است.
استراماچونی و کالدرون؛ یک دربی حساس تر از همیشه

به گزارش شفقنا، سرمربی های جدید استقلال و پرسپولیس نتوانسته اند فصل را مطابق انتظارات و با چینش یک تیم قدرتمند آغاز کنند. کالدرون در دو هفته ابتدایی ۳ امتیاز و استراماچونی تنها یک امتیاز گرفته تا ثابت شود که هر دو هنوز کار زیادی در جمع سرخابی ها دارند و باید وضعیت تیم های خود را بهبود ببخشند.

با این وجود، آنچه که کار آنها را سخت تر و به نوعی با یک تهدید مواجه می کند اما در عین حال یک فرصت هم به شمار می آید، یک دربی زودهنگام برای هر دو مربی است. برگزاری دربی در هفته چهارم این خطر را دارد که با شکست هر مربی، تیم آنها هم به حاشیه برود و تا مدتها تحت فشار انتقادات باشد. انتقاداتی که می تواند در همین ابتدای فصل کمر تیم را بشکند. در عین حال، کالدرون و استراماچونی احتمالا خوب می دانند که پیروزی در دربی یک فرصت ایده آل هم برای آنهاست. فرصتی که نه تنها با افزایش حمایت هواداران و کاهش انتقادات همراه خواهد بود بلکه باعث می شود که روحیه شاگردانشان هم دو چندان شود.

حتی اخیرا گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه برانکو در ملاقات با کالدرون گفته برای اینکه حضورش در پرسپولیس تا پایان فصل بیمه شود، باید برنده دربی باشد. صحبت هایی که اهمیت دربی را برای پرسپولیسی ها و البته استقلالی ها نشان می دهد. معمولا به بازی های حساس این چنینی بازی های ۶ امتیازی می گویند اما دربی سرخابی پیش رو قطعا چیزی حتی فراتر از ۶ امتیاز دارد و شاید سرنوشت دو تیم و سرمربی های آنها در این فصل به آن وابسته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-13 21:13

افزودن دیدگاه جدید