کد مطلب: 

233573

تجاوز داماد به خواهر زن 13 ساله اش/مینا باردار شد

داماد یک خانواده پس از اغفال خواهر زن 13 ساله اش او را باردار کرد. راز این اقدام سیاه پس از معاینه پزشکان در بیمارستان فاش شد.
تجاوز داماد به خواهر زن 13 ساله اش/مینا باردار شد

به گزارش گروه آرشیو رکنا، پزشکان پس از معاینه متوجه شدند این دختر نوجوان بدون اینکه بداند باردار است و وقتی بررسی کردند از یک رابطه سیاه که در آن دختر 13 ساله از سوی مرد آشنایی فریب خورده بود پرده برداشتند.

راز باردار شدن دختر 13 ساله

مادر و دختری به بیمارستانی رفتند و ادعا کردند دختر نوجوان شکم درد دارد و امانش بریده شده است وقتی این دختر معاینه شد همه پی بردند که وی باردار است و این درحالی بود که این دختر اصرار داشت با هیچ پسری دوستی نکرده و حتی موبایل ندارد که با کسی رابطه تلفنی نیز داشته باشد.

پرسنل بیمارستان وقتی مادر را آگاه کردند که دخترنوجوانش باردار بوده و بچه زودتراز زمان عادی درحال متولد شدن است این مادر غش کرد و بعد نزد دخترش رفت تا او را از مادر شدن مطلع کند.

تجاوز داماد دختر 13 ساله را باردار کرد

دختر 13 ساله باز اصرار داشت با کسی دوستی نکرده تا اینکه مادرش گفت او باردار است و بچه حتما پدری دارد دختر نوجوان با شنیدن این ماجرا به گریه افتاد و درحالیکه خجالت می کشید و می ترسید فاش کرد دامادشان -شوهرخواهر- او را فریب داده و با وی ارتباط پنهانی داشته است.

بنابه این گزارش، پس از تولد نوزاد که سالم نیز بود سرنوشت این دختر 13ساله به حراست بیمارستان گزارش شد و با مخابره چنین اقدام وحشتناکی به پلیس و دستگاه قضایی داماد فریبکار دستگیر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-09 20:20

افزودن دیدگاه جدید