کد مطلب: 

233547

آیا عذرخواهی بیرانوند کافی است؟

کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال برای نشان دادن بی طرفی خود باید درباره رفتار بیرانوند تصمیم گیری و حکم دهد.
آیا عذرخواهی بیرانوند کافی است؟

به گزارش شفقنا، جدال حساس تراکتور سازی و پرسپولیس در هفته دوم رقابت های لیگ برتر با پیروزی یک بر صفر تیم تبریزی به پایان رسید.

در این دیدار علیرضا بیرانوند برای نخستین بار در فصل جاری در ترکیب اصلی سرخ پوشان به میدان رفت و گل بدی دریافت کرد.

بیرانوند در طول بازی عصبی نشان داد و یک کارت زرد هم از داور بازی دریافت کرد. او اعتراض بی موردی از خود به داور بازی داشت و بعد از بازی هم با حرکت زشتی که از خود نشان داد خشم هواداران تیم تبریزی را برانگیخت.

با وجود آنکه بیرانوند از هواداران تراکتور دوباره عذرخواهی کرد و تاکید کرد که قصد توهین و بی احترامی به آنها را نداشته اما همچنان بسیار به ویژه تیم های حریف پرسپولیس خواستار برخورد قاطع کمیته انضباطی با سنگربان سرخ پوشان هستند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به نظر می رسد که مخالف محرومیت بیرانوند است و تاکید کرده که عذرخواهی این دروازبان کفایت می کند اما آیا این رفتار فدراسیون فوتبال آن هم در سکوت کمیته انضباطی باعث به وجود آمدن تبعیض در لیگ برتر و زمینه برای متشنج شدن لیگ در ادامه فصل نمی کند؟

فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی با توجه به تاخیر لیگ و اتفاقاتی که در بازی های پایانی فصل قبل رخ داد هشدارهای جدی به تیم ها داده و بارها تاکید کرده که با هر گونه بی انضباطی با شدیدترین شکل برخورد خواهد کرد تا از همان ابتدا با بازیکنان و مربیان معترض اتمام حجت کند.

کمیته انضباطی مهدی تارتار سرمربی نفت را بعد از اعتراض منطقی و مسالمت آمیز احضار می کند و با او هشدار لازم را می دهد اما با وجود حرکت بیرانوند هنوز سکوت اختیار گزیده است. آیا چنین رفتارهای بار دیگر به ملتهب شدن لیگ کمک نمی کند؟

قطعا باید کمیته انضباطی حکم خود را در زمینه بیرانوند اعلام و توضیح لازم را بدهد حتی اگر به بی گناهی سنگربان پرسپولیس حکم دهد چرا که در این صورت حداقل هواداران و بازیکنان سایر تیم ها اطمینان پیدا می کنند که کمیته انضباطی همه چیز را زیر نظر دارد اما اگر حکمی در این زمینه داده نشود بار دیگر کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال متهم به جانبداری خواهد شد و این چیز نیست که در همین ابتدای فصل برای لیگ خوب و مناسب باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-09 09:54

افزودن دیدگاه جدید