کد مطلب: 

233497

همخوابی همزمان با دختر 18 ساله تهرانی و مادر بیوه اش

یک پلیس قلابی که توانسته بود با زن مطلقه ای دوستی کند وقتی دید او دختری 18 ساله دارد نقشه تجاوز را طراحی کرد.
همخوابی همزمان با دختر 18 ساله تهرانی و مادر بیوه اش

به گزارش رکنا، این اقدام بیشرمانه در تهران رخ داد و مرد متجاوز با کیفرخواست سنگین در دو بخش دادگاه کیفری بخاطر تجاوز و در دادسرای امور جنایی با اتهامات آدم ربایی مسلحانه و حمل سلاح در نقش پلیس تحت تعقیب قضایی است.

مادر جوان الهه در ادعاهای هولناکی گفت: بعد از طلاق با دخترم در تهرانپارس زندگی می کنیم، خودم از راه فروختن لباس و اجاره کردن غرفه، خرج زندگی را در می‌آورم، تا اینکه خسرو با من آشنا شد او خودش را پلیس و سروان معرفی کرد و چون ظاهر فریبنده و سلاح و دستبند داشت باور کردم و او را وارد حریم زندگی ام کردم.

قرارهای پنهانی الهه با خسرو

وی ادامه داد: مدتی نگذشته بود که دیدم رفتارهای مرموزی دارد بخاطر همین رابطه ام را با او قطع کردم و از الهه خواستم جواب تماس های خسرو را ندهد اما این دختر گوش نداد و سر قراری که با او گذاشته بود رفت و ما را بیچاره کرد.

الهه نیز گفت: خسرو با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد مرا ببیند، من به سر قرار رفتم و پس از اینکه سوار ماشینش شدم، با تهدید اسلحه و زور من را به خانه خود برد؛ زمانیکه به خانه‌اش رسیدیم به او گفتم که می‌خواهم از آنجا خارج شوم اما او نپزیرفت و من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

خسرو که متاهل است در دفاع از خود گفت: آن روز همسرم سر کار بود، ارتباط با الهه را قبول دارم اما او را با زور به خانه‌ام نبردم و اگر او را با زور به خانه‌ام برده بودم، همه اهالی ساختمان این موضوع را می‌فهمیدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-08 10:22

افزودن دیدگاه جدید