کد مطلب: 

233496

چهره های جدید، همان استقلال قدیمی

استقلال همچنان مشکلاتی مشابه با فصول اخیر را تجربه می کند.
چهره های جدید، همان استقلال قدیمی

به گزارش شفقنا، استقلال در دو بازی ابتدایی خود تنها یک امتیاز گرفته و فعلا جایی در جمع بالانشین لیگ برتر ندارد. این در حالی است که در طول تابستان تغییرات زیادی در تیم صورت گرفت و نه تنها چندین بازیکن جدید خریداری شدند بلکه یک سرمربی جدید هم هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت.

با وجود، تغییرات گسترده اما همچنان استقلال از مشکلات قدیمی رنج می برد. آبی پوشان که در چند فصل به خاطر از دست دادن امتیازات حساس در ابتدای فصل در نهایت جام قهرمانی را از دست داده بودند، این فصل هم با استراماچونی همان رویه را دنبال می کنند و با گرفتن حداقل امتیازات در بازی های ابتدایی فصل شانس های خود برای قهرمانی در پایان فصل را کمتر و کمتر می کنند.

مشکلات خط دفاعی و خط میانی و همچنین مهمترین مشکل استقلال یعنی عدم توانایی در گلزنی همچنان به قوت خود باقی مانده و این در حالی است که با وجود تغییر سرمربی و رفتن کاپیتان های تیم،همچنان حاشیه های تیم باقی مانده و به استقلال ضربه می زند. به نظر می رسد که تغییرات گسترده نه تنها به کمک استقلال نیامده بلکه تاثیر معکوس داشته و تنها باعث افزایش حاشیه ها شده است. نبود ثبات مدیریتی و اختلاف نظر در بین مدیران باشگاه هم باعث شده که علی رغم همه تغییرات، همچنان درب باشگاه استقلال بر همان پاشنه قدیمی بچرخد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-08 09:43

افزودن دیدگاه جدید