کد مطلب: 

233472

هشدار جدی کالدرون به سرخ پوشان

با توجه به سخت گیری های که در فصل جاری وجود دارد سرمربی سرخ پوشان به چند بازیکن این تیم هشدار داد تا تنها روی فوتبال تمرکز کنند.
هشدار جدی کالدرون به سرخ پوشان

به گزارش شفقنا، فصل نوزدهم رقابت های لیگ برتر تقریبا با تاخیر یک ماه آغاز شد.

سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اصرار جدی به برگزاری لیگ با رعایت معیارها و قوانین جدید داشت تا مثل فصل قبل بازی های لیگ به ویژه دیدارهای پایانی با آشوب و درگیری همراه نشود.

کمیته انضباطی هشدارهای جدی به تیم ها و بازیکنان داده تا با اعتراض های بی مورد خود باعث متشنج شدن اوضاع در ورزشگاه نشوند.

به نظر می رسد که کمیته انضباطی جدی تر از هر زمانی برای برخورد با متخلفان است و همه حرکات و رفتارهای بازیکنان به صورت جدی زیر ذره بین است و فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی اصرار دارند که بازیکنان خاطی را به جریمه خواهند کرد.

حساسیت ها بسیار بالا رفته است به ویژه روی تیم پرسپولیس که قهرمان سه دوره لیگ ایران بوده است.

در پرسپولیس چند بازیکن حضور دارند که حساسیت ها روی آنها بسیار بالا است و معمولا روی بیشتر صحنه ها اعتراض دارند و ممکن است که شرایط را برای تیم خود سخت کنند.

با توجه به سخت گیری های مسئولان کمیته انضباطی در فصل جاری در قبال مصاحبه ها و انتقادات، مسئولان باشگاه  پرسپولیس  و به ویژه کالدرون تذکر ویژه ای به بازیکنان داده اند تا با محرومیت های احتمالی تیم و باشگاه را به دردسر نیاندازند.

هنوز کمیته انضباطی به اتفاقاتی که در تبریز رخ داد چه حرکت بیرانوند و چه رفتار هواداران تراکتور واکنش نشان نداده است و باید دید که در نهایت چه حکمی صادر خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-07 17:43

افزودن دیدگاه جدید